وزیر صمت در بازدید از کارخانه قند میلاد مهاباد اعلام کرد:

تلاش وزارت صمت برای فعال‌سازی 6هزار معدن غیرفعال کشور

تهران (پانا) - وزیر صنعت، معدن و تجارت در بازدید از کارخانه قند مهاباد از اقدامات مهم وزارت صمت در راونسازی فرایند سرمایه گذاری در حوزه تولید خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۸۸۲۸۰
لینک کوتاه کپی شد
تلاش وزارت صمت برای فعال‌سازی 6هزار معدن غیرفعال کشور

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، علیرضا رزم حسینی در بازدید از کارخانه قند مهاباد با بیان این مطلب، افزود: وزارت صمت برای سرمایه گذارانی که می توانند با تامین مواد اولیه سرمایه گذاری در حوزه تولید داشته باشند، اقدام به صدور سریع مجوزات لازم خواهد کرد.

وی با بیان اینکه وزارت صمت با شناسایی بیش از شش هزار معدن غیرفعال در سراسر کشور اقدام به فعال سازی آنها کرده است، تصریح کرد: برگزاری مزایده عمومی فرصت بسیار مغتنمی برای فعالان اقتصادی و سرمایه گذران این بخش است تا بتوانند در بخش ذخایر عظیم معادن کشور که حدود ۵۰۰میلیارد دلار برآورد می شود سرمایه گذاری کرده و علاوه بر ایجاد اشتغال در این بخش، صادرات مواد معدنی بویژه به کشورهای همسایه را نیز در دستور کار خود قرار دهند.

آمادگی وزارت صمت برای گسترش شهرکهای صنعتی و زیرساختهای مورد نیاز صنعت در استان آذربایجان غربی

وزیر صمت با بیان اینکه، استان آذربایجان غربی از ظرفیت بسیار خوبی برای گسترش صنعت برخوردار است، بیان کرد: وزات صمت آمادگی دارد که ظرفیت شهرکهای صنعتی و زیرساختهای مورد نیاز صنعت را در این استان افزایش و گسترش دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار