بهمن دان مهمان «دست در دست» می‌شود

تهران (پانا) - برنامه «دست در دست» جمعه ۷ خرداد ساعت ۲۳:۰۰ میزبان بهمن دان بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون می شود.

کد مطلب: ۱۱۸۸۱۹۴
لینک کوتاه کپی شد
بهمن دان مهمان «دست در دست» می‌شود

به گزارش روابط عمومی شبکه دو؛ به مناسبت روز حمایت از خانواده های زندانیان برنامه «دست در دست» در گفتگویی شنیدنی با بهمن دان بازیگر پیشکسوتی که در زمینه کمک به امر آزادسازی زندانیان نیز فعالیت دارد، صحبت خواهد کرد.
بازی در آثار سینمایی همچون عنکبوت، سنگ، کاغذ، قیچی، قصه دل ها، گارد ویژه، هدف و ... همچنین سریال هایی مانند زیر تیغ، زیرزمین، محاکمه، معمای شاه، گاندو دو و .... بخشی از کارنامه هنری این بازیگر محبوب و پیشکسوت را که زمانی در کار دوبله نیز فعالیت داشته تشکیل می دهد.
«دست در دست» یک شب‌نشینی و دورهمی از جنس مردم است. مهمانانی از اقشار مختلف شامل هنرمندان و چهره‌های شناخته شده، نخبگان جوان و نیروهای جهادی دور یک میز کنار هم قرار می‌گیرند و درباره یک موضوع واحد از مباحث روز گرفته تا موضوعات و دغدغه‌های اصلی مردم، کرونا و ... با هم گفتگویی صمیمانه را پیش می‌برند.
«دست در دست» کاریست از گروه معارف شبکه دو و مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی به تهیه‌کنندگی هادی خدّادی و اجرای سیاوش عقدایی که به صورت ثابت جمعه‌، شنبه و یکشنبه هر هفته بعد از گفتگوی ویژه خبری حوالی ساعت ۲۳:۳۰ در جدول پخش برنامه‌های شبکه دو سیما قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار