رییس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اصفهان:

برگزاری آئین اختتامیه جشنواره دانش آموزی سر سفره شهدا در استان اصفهان

اصفهان ( پانا) - آئین اختتامیه جشنواره دانش آموزی سر سفره شهدا در استان اصفهان برگزار شد. در این جشنواره دوازده هزار آلبوم سیره شهدا توسط دانش آموزان حوزه های بسیج دانش آموزی استان اصفهان تکمیل شد.

کد مطلب: ۱۱۸۸۰۳۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آئین اختتامیه جشنواره دانش آموزی سر سفره شهدا در استان اصفهان

سرهنگ رجب پور رییس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اصفهان در گفت وگو با پانا گفت: جشنواره سرسفره شهدا برای تکمیل 12000 آلبوم شهدای استان طراحی شده بود. ما باید امسال با توجه به شرایط کرونایی یک برنامه را جایگزین اردوهای عملی می کردیم.یکی از پیشنهاد هایی که به دانش آموزان داده شد، تکمیل این آلبوم ها بود.

وی افزود: این جشنواره در پایه دهم رشته نظری و پایه دوازدهم هنرستان با توجه به اینکه درس دفاعی داشتند، به آنها پیشنهاد داده شد و این کار انجام شد. همچنین کار داوری و بازنگری آثار انجام شد و تعداد 400 اثر برای جشنواره انتخاب شد و برگزیدگان مورد تجلیل قرار گرفتند.

رجب پور افزود: در تیرماه آلبوم ها به دانش آموزان تحویل داده می شود تا با مراجعه به منزل شهدا آلبوم ها را تقدیم خانواده شهدا کنند. محتوای آلبوم ها چهارچوب مشخص دارد که شامل مشخصات، زندگی نامه ، وصیت نامه ، دست نوشته های شهید و عکس های شهید است. همچنین در این آلبوم ها سند رفاقت با شهید که در آن دانش آموزان مشخصات خود و شهید و مکان خاکسپاری پیکر مطهر شهید و عهدی که با شهید بسته اند را درآن یادداشت می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار