ثبت نام مدارس شاهد در سال تحصیلی 1400 – 1401 در سایت ثبت نام مدارس انجام خواهد شد

اردبیل(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل اعلام کرد پیش ثبت نام مدارس شاهد در سال تحصیلی 1400 - 1401 دچار تغییر شده و ثبت نام این مدارس از طریق مراجعه به سایت ثبت نام مدارس به آدرس pada.medu.ir انجام می شود .

کد مطلب: ۱۱۸۷۶۵۹
لینک کوتاه کپی شد
ثبت نام مدارس شاهد در سال تحصیلی 1400 – 1401 در سایت ثبت نام مدارس انجام خواهد شد

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش اردبیل، احمد ناصری، مدیرکل آموزش و پرورش استان در جلسه ستاد ثبت نام مدارس شاهد استان اعلام کرد: اولیای دانش آموزان می توانند برای پیش ثبت نام در پایه های اول ابتدایی از اول خردادماه، هفتم 22 خرداد و دهم نیز از اول تیرماه به سایت مورد نظر مراجعه کنند.

ناصری همچنین افزود: پس از اتمام مهلت تعیین شده برای پایه‌های مختلف، دانش‌آموزانی که امتیاز لازم را کسب کرده‌اند پس از اطلاع رسانی که از طریق مدرسه صورت می‌گیرد، جهت ارائه مدارک و تکمیل مراحل ثبت نام به مدرسه مراجعه کنند.

جواد یحیی زاده ،رییس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش وپرورش استان نیز در این جلسه گفت: شهریه مدارس شاهد نسبت به سال گدشته 15 درصد افزایش یافته است.

او با اشاره به ظرفیت مدارس شاهد اظهار کرد: ثبت نام از دانش آموزان در پایه های اول، هفتم و دهم با توجه به خروجی سال گذشته مدارس شاهد صورت خواهد گرفت.

رییس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش وپرورش استان همچنین با عنوان اینکه برای دانش آموزان پایه دهم که در رشته تحصیلی مورد نظر با توجه به هدایت تحصیلی نمره الف را کسب کرده اند، در پیش ثبت نام امتیاز 150 در نظر گرفته شده است.

یحیی زاده در ادامه به گواهی معتبر در رابطه با حفظ قرآن کریم که جزو امتیازات ثبت نام دانش آموزان در مدارس شاهد می باشد، گفت: بر اساس دستور العمل وزراتی، تنها اداره قرآن، نماز و عترت آموزش وپرورش استان صلاحیت تایید این گواهی ها را دارد که با اجرای آزمون های تخصصی این امر محقق می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار