1429 دستگاه رمز ارز غیرمجاز در استان اردبیل جمع‌ آوری شد

تهران (پانا) - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل می‌گوید تاکنون 1429 دستگاه رمز ارز غیرمجاز در استان اردبیل جمع آوری شده است.

کد مطلب: ۱۱۸۷۵۳۴
لینک کوتاه کپی شد
1429 دستگاه رمز ارز غیرمجاز در استان اردبیل جمع‌ آوری شد

به‌گزارش وزارت نیرو، "حسین قدیمی" در جلسه کمیته بحران که با حضور مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل و مدیران دستگاه‌های اجرایی در محل ساختمان مدیریت بحران استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه یکی از مولفه‌های بسیار مهم برای عبور از پیک تابستان1400، این است که بتوانیم با برنامه‌ریزی مناسب مراکز رمزارز‌های غیرمجاز را جمع آوری کنیم، زیرا تاثیر زیادی بر میزان مصرف بالا دارد.
وی با اعلام اینکه تاکنون 126 مرکز استخراج رمز ارز غیرمجاز با 1429 دستگاه جمع‌آوری شده است، افزود: با این اقدام حدود 4 میلیون کیلووات ساعت صرفه جویی انرژی انجام شده و 3.2 مگاوات توان مصرفی شبکه کاهش پیدا کرده است.
وی با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل از تمام ظرفیت‌ها برای کاهش مصرف برق استفاده کرده، اضافه کرد: جهت کاهش مصرف برق استان، روشنایی معابر شهرها، پارک‌ها و بزرگراه‌ها را با هماهنگی فرمانداران، حدود 90 درصد تعدیل کرده‌ایم و تدابیر شدید در این زمینه برای کشف مراکز رمز ارز غیرمجاز انجام گرفته و در حال انجام است.
قدیمی گفت: برای هر استان یک سقف مصرف تعریف شده است که باید با اقدامات مدیریت مصرف، میزان مصرف استان کاهش یابد.
مدیر عامل توزیع برق اردبیل اظهار داشت: در صورتی که میزان مصرف از تولید تعیین شده کمتر باشد محدودیتی ایجاد نخواهد شد اما استان‌هایی که موفق به انجام این کار نشوند متحمل خاموشی در برخی مناطق خواهند شد.
وی گفت: تقاضای ما از کلیه مشترکان اعم از صنعتی، کشاورزی، تجاری، اداری و خانگی این است که با مدیریت مصرف این شرکت را در گذر از این شرایط همراهی کنند.
مدیرعامل این شرکت در ادامه کاهش 3000 الی 4000 مگاوات از توان تولید نیروگاه‌های برق آبی به جهت کاهش ذخیره آب سدها را از مسئله دیگر شبکه برق در فصل گرما برشمرد و عنوان کرد: با توجه به لزوم مدیریت مصرف برق در ساختمان‌های اداری (کاهش 50 درصدی مصرف انرژی از ساعت 11 لغایت پایان وقت اداری و کاهش 90 درصدی در غیر ساعات اداری) خواستار ابلاغ به واحدهای تحت مدیریت ادارات کل استان شد تا جهت رعایت کاهش مصرف انرژی اقدامات لازم انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار