بنگاه‌ها و شرکت‌های موفق در تحقق جهش تولید معرفی شدند

تهران (پانا) - وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ۲۶ بنگاه اقتصادی برتر در بخش تحقق جهش تولید و ۱۱ شرکت برتر در زمینه دستیابی به بهره‌وری تجلیل کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۷۳۹۶
لینک کوتاه کپی شد
بنگاه‌ها و شرکت‌های موفق در تحقق جهش تولید معرفی شدند

به گزارش ایرنا، همایش تجلیل از بنگاه‌های اقتصادی برتر صندوق‌ها، هلدینگ‌ها و بانک‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در زمینه جهش تولید و رشد بهره‌وری و کارآیی امروز (دوشنبه)‌ با حضور «محمد شریعتمداری» برگزار شد.

سال گذشته به عنوان «جهش تولید» نامگذاری شد و وزارت تعاون با توجه به تعدد و تنوع وظایف و مسوولیت‌های حاکمیتی، سیاستگذاری و راهبری صندوق‌های بازنشستگی در سطوح مختلف، همه توان توان خود را برای تحقق این شعار به کار گرفت.
در این دوره؛ سازمان‌ها، هلدینگ‌ها و بنگاه‌های اقتصادی زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نقش مهمی در ایفای نقش ۱۰ درصدی این وزارتخانه در بخش تولید ناخالص داخلی (GDP) داشتند و در پایان سال ۱۳۹۹ ظرفیت‌ بالقوه خود را به نمایش گذاشتند.
براین اساس، وزارت تعاون به همت معاونت امور اقتصادی،همایشی با عنوان «تجلیل از بنگاه‌های اقتصادی برتر صندوق‌ها، هلدینگ‌ها و بانک‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در زمینه تحقق جهش تولید و رشد بهره‌وری و کارآیی» برگزار کرد.
هدف اصلی از برگزاری این همایش ارج‌نهادن به بنگاه‌هایی است که با وجود تشدید تحریم‌های ظالمانه اقتصادی آمریکا علیه ایران و فراگیری کرونا، با اقدامات خود در مسیر تحقق شعار سال گام برداشتند و به بهره‌وری و کارآیی مطلوبی دست یافتند.
در این همایش، از ۲۶ بنگاه اقتصادی برتر در زمینه تحقق جهش تولید و ۱۱ شرکت برتر در راستای دستیابی به بهره‌وری تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار