غرق شدن دردناک کودک ۶ ماهه!

تهران (پانا) - سهل انگاری مادر موجب غرق شدن فرزند ۶ ماهه اش شد.

کد مطلب: ۱۱۸۷۱۴۹
لینک کوتاه کپی شد
غرق شدن دردناک کودک ۶ ماهه!

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، کودک ۶ ماهه‌ای که بدون توجه و بیهوش در خانه‌ای در سیدنی استرالیا پیدا شده بود روز پنجشنبه جانش را از دست داد. پلیس پس از حضور در محل حادثه این کودک را در حالی که بیهوش بود پیدا کرده بود. گزارش‌های اولیه حاکی است این کودک بر اثر حادثه نزدیک به غرق شدن دچار بیهوشی شده بود. هنوز مشخص نیست این کودک چطور و کجا دچار غرق شدگی شده است.

بنا به گفته پلیس پس از وقوع این حادثه، چهار دستگاه آمبولانس به همراه متخصصان پزشکی به محل اعزام شدند. این کودک پس از انجام عملیات CPR و معاینات اولیه به بیمارستان کمبلتون منتقل شد. هنوز مشخص نیست آیا آثار جراحت در بدن کودک پیدا شده است.

پلیس محلی استرالیا تحقیقات خود در این باره را آغاز کرده است. روز پنجشنبه یک زن در ارتباط با مرگ این کودک توسط پلیس بازداشت شد. هنوز مشخص نیست این زن چه رابطه‌ای با این کودک داشته است. این زن که هویتش اعلام نشده به بازداشتگاه کامدن منتقل شد.

وقوع این حادثه در حالی خبرساز می‌شود که اوایل این ماه در موردی مشابه نیز یک زن ۲۴ ساله اهل آتلانتا در ارتباط با مرگ یک دختر ۲ ساله بازداشت شده بود. این زن که مادر این کودک بود پس از بازگشت به خانه فرزندش را در حالی که بیهوش بود پیدا کرد. او بلافاصله اورژانس پزشکی را جریان حادثه قرار داد، اما تلاش تیم اورژانس برای نجات کودک ناکام ماند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار