مراسم تکریم و معارفه سرپرست اداره پشتیبانی سازمان پژوهش برگزار شد

تهران (پانا) - مراسم معارفه مهدی زمانی به عنوان سرپرست اداره پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۸۷۰۴۰
لینک کوتاه کپی شد
مراسم تکریم و معارفه سرپرست اداره پشتیبانی سازمان پژوهش برگزار شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، در این مراسم محمد علوی تبار معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان ضمن تشکراز تلاش‌های حسن پرستاری معاون اداره پشتیبانی که حدود 3 ماه با حفظ سمت، سرپرستی این اداره را برعهده داشت، ابلاغ مهدی زمانی سرپرست جدید این اداره را اهدا کرد.

وی ضمن تشکر از صدور احکام توسط اداره کل اداری، انجام اقدامات امور مالی توسط مدیریت طرح و برنامه و پشتیبانی خدمات و ارائه به روز اسناد توسط اداره پشتیبانی درماه‌های گذشته بیان داشت: اشراف قانونی بر موضوعات مالی و قراردادها یکی از معیارهای مهم برای تعیین فردی در رأس اداره پشتیبانی قرار می گیرد که آقای زمانی این مزیت را دارد؛ معتقدم بسیاری از امورات اگر در مصدر اصلی خود به اجرا درآیند از بروز مشکلات بعدی جلوگیری می شود.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان، الکترونیکی کردن فرایندها برای اسناد هزینه ها، خرید کالاهای ایرانی و تولید داخل؛ اهمیت خدمات و پشتیبانی، برنامه ریزی برای بهره وری بهینه از نیروهای قراردادی، تسهیل و ساماندهی امور نقلیه، نظافت عمومی ساختمان ها مواردی بود که بر سرپرست اداره پشتیبانی تاکید کرد.

همچنین در این مراسم از زحمات یوسف گلی رئیس سابق اداره پشتیبانی که به اداره توزیع و نشر مواد آموزشی رفته است، با اهدای لوحی تقدیر شد.

اداره پشتیبانی یکی از زیر مجموعه های اداره کل امور اداری و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی است. مهدی زمانی پیش از این در قسمت مدیریت طرح و برنامه مشغول به فعالیت بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار