استاندار بوشهر:

محدودیت‌های کرونایی در شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر اعمال می‌شود

بوشهر(پانا)_ استاندار بوشهر اعلام کرد برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، محدودیت‌های تردد خودرو در ورودی شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر اعمال می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۸۷۰۱۸
لینک کوتاه کپی شد
محدودیت‌های کرونایی در شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر اعمال می‌شود

عبدالکریم گراوند در نشست ستاد مدیریت بیماری کرونا استان بوشهر اظهار کرد: شهرستان‌های کنگان و عسلویه در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.
وی با گرامیداشت سالروز آزادی خرمشهر و تبریک پیروزی ملت مظلوم فلسطین برابر رژیم جنایتکار صهیونیستی عنوان کرد: رئیس ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر با اشاره به تغییر رنگ‌بندی در شهرستان‌های استان تصریح کرد: در آخرین رنگ‌بندی، کنگان و عسلویه از نارنجی به قرمز تبدیل شد که نگرانی‌ها و دغدغه‌هایی ایجاد کرده است.
استاندار بوشهر گفت: ویروس کرونا با تلاش‌های همه جانبه در استان مهار و کنترل شده است اما کوچکترین غفلت در رعایت پروتکل بهداشتی، سبب ایجاد درگیری مجدد همه مردم با ویروس کرونا می‌شود که لازم است همه دستگاه‌ها و مردم با حساسیت ویژه در کنترل و مهار کرونا در کنگان و عسلویه پیگیری کنند.
گراوند افزود: با توجه به همجواری صنایع عظیم گاز و پتروشیمی در پارس جنوبی با شهرستان‌های کنگان و عسلویه ورودی‌های این دو شهرستان از سمت استان هرمزگان و فارس، با جدیت کنترل شوند.
وی، اعمال محدودیت در شهرستان‌های کنگان و عسلویه برای مهار بیماری کرونا را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: با توجه به شیوع نوع جدید کرونا در پارسیان استان هرمزگان در همسایگی جنوب استان بوشهر، فرمانداران عسلویه و کنگان با قاطعیت و جدیت پروتکل‌ها و محدودیت‌های مربوط به شهرهای قرمز را اعمال کنند.
استاندار بوشهر ممنوعیت هرگونه جلسه و مراسم تجمعی را مورد تأکید قرار داد و گفت: با توجه به شرایط کرونایی و جلوگیری از هرگونه تجمع، برگزاری جشنواره، به مناسبت یکصدمین سال تأسیس شهرداری بوشهر، منوط به صدور مجوز دانشگاه علوم پزشکی است.
گراوند با تأکید بر توجه به تست کرونایی ویژه میهمان خارجی افزود: دستگاه‌های اجرایی ورود هرگونه مهمان خارجی به استان بوشهر را در سریع‌ترین زمان به دانشگاه علوم پزشکی اطلاع‌رسانی کنند.
رئیس ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر با تأکید بر رعایت پروتکل بهداشتی تا ایمنی کامل جامعه تصریح کرد: تمامی ملوانان کشتی‌ها و شناورها هنگام ورود به اسکله‌های استان بوشهر باید تست کرونا بدهند و پس از منفی شدن و یک هفته قرنطینه، مجوز تردد دارد.
وی با اشاره به بستری برخی ملوانان هندی مبتلا به کرونا در بوشهر بیان کرد: اگر زنجیره انتقال ویروس کرونا شکسته نشود زمینه انتشار و افزایش مبتلایان فراهم می‌شود.
استاندار بوشهر هرگونه تجمع و مراسم منوط به صدور مجوز از دانشگاه علوم پزشکی دانست و تأکید کرد: در جریان تبلیغات کاندیداها هرگونه تجمع و اجتماع منتفی است و باید شیوه‌نامه بهداشتی برای سلامتی جامعه رعایت شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار