‍ معدن سنگ آهن چاه پلنگ شمالی افتتاح شد

اصفهان(پانا) _ فرماندار نایین گفت اشتغالزایی بیش از 150 نفری توسط بهره برداری در این منطقه کویری اقدامی جهاد گونه است.

کد مطلب: ۱۱۸۶۸۹۹
لینک کوتاه کپی شد
‍ معدن سنگ آهن چاه پلنگ شمالی افتتاح شد

نصرتی فرماندار شهرستان نایین در حاشیه افتتاح این معدن گفت : بهره برداری از این معدن و اشتغالزایی بیش از 150 نفری توسط بهره بردار معدن با عدم وجود امکانات مورد نیاز از جمله عدم اتصال به برق سراسری در این منطقه کویری اقدامی جهاد گونه است.

فرماندار شهرستان نایین تاکید کرد : شهرستان نایین به ویژه بخش انارک کلکسیونی از انواع منابع معدنی می باشد که سرمایه گذاری در همین حوزه می تواند ضمن ایجاد اشتغال در توسعه بخش انارک و ‌شهرستان نایین بسیار کارگشا باشد.

نصرتی در پایان خاطر نشان کرد : فرمانداری و دستگاه های اجرایی و خدمات رسان در شهرستان تمام ظرفیت خود برای رفع مشکلات صنایع و معادن را به کار خواهند گرفت و پیگیری و رفع مشکلات معدن سنگ آهن چاه پلنگ نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

گفتنی است معدن سنگ‌آهن چاه پلنگ شمالی با ذخیره قطعی بالغ بر ۲۰ میلیون تن و ذخیره استخراج سالیانه ۵۰۰ هزار تن و سرمایه‌گذاری هزار میلیارد ریال، موجب ایجاد اشتغال مستقیم برای ۱۵۰ نفر را فراهم می‌کند.این معدن در بخش انارک و در ۱۶۰ کیلومتری شرق شهرستان نایین واقع شده است.

آیین افتتاح این معدن به صورت ارتباط تصویری و با حضور فرماندار شهرستان نایین، بخشدار انارک، رئیس اداره صمت شهرستان نایین و بهره بردار این معدن توسط وزیر صمت صورت پذیرفت.

مریم دهقانی/پانا/نایین

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار