فرصت ها و چالشهای درس تربیت بدنی در فضای مجازی

تهران(پانا)- معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه۱۷ بررسی فرصتها و چالشهای آموزش مجازی درس تربیت بدنی را یکی از نیازهای اولیه جهت تقویت و توسعه فضای آموزش مجازی دانست.

کد مطلب: ۱۱۸۶۶۳۷
لینک کوتاه کپی شد
فرصت ها و چالشهای درس تربیت بدنی در فضای مجازی

کارشناسی تربیت بدنی منطقه۱۷، وبیناری را تحت عنوان بررسی فرصتها و چالشهای آموزش مجازی درس تربیت بدنی را با حضور گروه‌های آموزشی درس تربیت بدنی اداره کل، مناطق و کلیه معلمین تربیت بدنی شهر تهران برگزار کرد.

طاهره پورمحمود، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه۱۷، ضمن خیر مقدم به کلیه شرکت کنندگان و قدردانی از مدرس دوره، این کارگاه را یکی از نیازهای اولیه جهت تقویت و توسعه فضای آموزش مجازی دانست که نیاز به بررسی و نوآوری برای کمک به تعلیم و تربیت دانش آموزان چه در ایام کرونا و چه پس از آن دارد و ظرفیت خیلی خوبی حتی برای خانواده ها برای آموزش و توسعه ایجاد کرده است‌.

در ادامه مدرس کارگاه، حمیدرضا حصارکی، به بررسی فرصتهای ایجاد شده و چالشهای پیش رو در آموزش مجازی پرداخت و با معلمان تربیت بدنی به بحث و بررسی در این زمینه پرداخت.

این کارگاه آموزشی بسیارمورد استقبال معلمان تربیت بدنی قرار گرفت و خواستار ادامه این روند برای گسترش استفاده از این فضای ایجاد شده جهت آموزش بهتر شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار