به مناسبت سالروز تأسیس سازمان دانش آموزی:

مراسم تجلیل از مربیان و دانش آموزان پیشتاز شهرستان قشم برگزار شد

هرمزگان(پانا)- با حضور مدیر آموزش و پرورش قشم و معاون پرورشی و تربیت بدنی از مربیان و دانش آموزان پیشتاز برتر تقدیر شد.

کد مطلب: ۱۱۸۶۵۱۶
لینک کوتاه کپی شد
مراسم تجلیل از مربیان و دانش آموزان پیشتاز شهرستان قشم برگزار شد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قشم بیست و دومین سالروز تأسیس سازمان دانش آموزی را به همکاران حوزه سازمان دانش آموزی، مربیان و دانش آموزان پیشتاز تبریک و تهنیت گفت و سازمان دانش آموزی را پیشانی آموزش و پرورش خواند.

حسین دیرباز که خود نیز از پیشکسوتان این حوزه به شمار می رود گفت: این سازمان یک تشکیلات جهانی با اهدافی عالی، در جهت رشد و تقویت استعدادهای دانش آموزان می باشد و مربیان باید در راستای اهداف عالیه سازمان یعنی تربیت اجتماعی دانش آموزان قدم بردارند و در کنار آموزش به پرورش فکر و خلاقیت دانش آموزان نیز اهتمام ورزند.

حسین عباسیان مسئول سازمان دانش آموزی قشم در ابتدای جلسه گزارشی از آمار بالای جذب اعضا به تعدا ۶ هزار و ۷۷۵ نفر و همچنین فعالیت پرشور پیشتازان در پویش های کشوری ارائه نمود و گفت: الحمدلله نه تنها فعالیت مربیان و اعضای پیشتاز در ایام کرونا کم نشد بلکه با شرکت در پویش های فصلی و مناسبتی و تولید محتوای با کیفیت شاهد بارگذاری آثار متعدد آن ها در کانال شاد بودیم.

در جریان این مراسم طی تماس تصویری از مدیر سازمان دانش آموزی استان به صورت مجازی دعوت به عمل آمد.

اسماعیل خرامیده بعد از تبریک روز سازمان دانش آموزی به مدیریت آموزش و پرورش و همکاران گفت: بنده به نوبه خود از مسئول سازمان دانش آموزی قشم و مربیان و اعضای تشکل پیشتازان کمال تشکر را دارم، چرا که در طول سال تحصیلی جاری در تمامی برنامه ها خوش درخشیدند و در زمینه تولید محتوا به عنوان یکی از بهترین و برترین مناطق استان عمل نمودند و حتی در یکی از پویش ها آمار تولید محتوای منطقه قشم از یکی از بزرگترین استان های کشور بالاتر ثبت شد که این نشان از همت و تلاش و جدیت این مجموعه دارد.

خرامیده در ادامه افزود: در حوزه خبرگزاری پانا نیز سازمان قشم عملکرد بسیار خوبی داشت و در اولین دوره آموزش مجازی ویژه دانش آموزان استان ده سهمیه به این منطقه اختصاص یافت و از جناب عباسیان نیز به عنوان یکی از مدرسین این دوره بهره بردیم.

در پایان مراسم به نحو شایسته ای از همکاران سازمان و ۱۳ نفر از مربیان و اعضای پیشتاز فعال تقدیر به عمل آمد.

خبرنگار حسین عباسیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار