فرماندار اسلامشهر:

مدیران روابط عمومی‌ها باید زمینه برقراری ارتباط دوسویه با شهروندان را فراهم کنند

اسلامشهر (پانا) - فرماندار اسلامشهر گفت: علی‌رغم تلاش‌های صورت گرفته توسط مدیران روابط عمومی‌ها بسیاری از خدماتی که توسط نظام اسلامی و دولت در ‌حوزه‌های مختلف ارائه می‌شودبه خوبی به مردم اطلاع‌رسانی نشده است.

کد مطلب: ۱۱۸۶۳۳۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیران روابط عمومی‌ها باید زمینه برقراری ارتباط دوسویه با شهروندان را فراهم کنند

مسعود مرسلپور، فرماندار اسلامشهر در نشست مشترک مدیران روابط عمومی ادارات و خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان در سخنانی ضمن تبریک هفته ارتباطات و روابط عمومی اظهار کرد: عملکرد و خدمات ارزنده سازمان‌ها باید به درستی و به خوبی به مردم اطلاع‌رسانی شود.

او با اشاره به حساسیت و تاثیرگذاری کار روابط عمومی‌ها، تصریح کرد: از آنجا که روابط عمومی‌ها چشم و گوش و سخنگوی ادارات هستند، مدیران روابط عمومی‌ها باید زمینه برقراری ارتباط دوسویه با شهروندان را فراهم کنند.

فرماندار اسلامشهر در ادامه به جنایات روزهای اخیر رژیم صهیونیستی و کشتار مسلمانان غزه و فلسطین اشغالی اشاره کرد و گفت: بسیاری از رسانه‌های مهم دنیا که در سیطره استکبار هستند این ظلم آشکار علیه بشریت را بایکوت کرده‌اند و تنها رسانه‌های محور مقاومت هستند که جنایات صهیونیستی‌ها را منعکس می‌کنند که این‌امر اهمیت فعالیت رسانه‌ها و چگونگی انعکاس اخبار را نشان می‌دهد.

او خاطرنشان کرد: علیرغم تلاش‌های صورت گرفته توسط مدیران روابط عمومی‌ها بسیاری از خدماتی که توسط نظام اسلامی و دولت در ‌حوزه‌های مختلف ارائه می‌شودبه خوبی به مردم اطلاع‌رسانی نشده است.

مرسلپور به تلاش رسانه‌های ضد انقلاب و معاند برای ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه در آستانه انتخابات ۲۸ خرداد اشاره کرد و افزود: روابط عمومی ادارات و خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان می‌توانند با اطلاع‌رسانی درخصوص اقدامات دستگاه‌های مختلف و تلاش‌هایی که صورت می‌گیرد مردم را به حضور حداکثری در انتخابات تشویق و ترغیب کنند.

در این جلسه فرماندار اسلامشهر از تعدادی از مدیران فعال روابط عمومی ادارات شهرستان با اهدای لوح سپاس تجلیل بعمل آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار