معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

اجرای نسخه آزمایشی سامانه ثبت نام الکترونیکی دانش‌آموزان در شهرستان‌های استان تهران

تهران (پانا) - نسخه آزمایشی سامانه ثبت نام الکترونیکی دانش‌آموزان، در مناطق آموزشی شهرری و شهریار شهرستان‌های استان تهران اجرا شد و طی جلسات مشترک با حضور نمایندگان مدیران مدارس، نمایندگان وزارت آموزش و پرورش، استان و برنامه نویسان این طرح نقاط ضعف و قوت، شناسایی و بررسی شد.

کد مطلب: ۱۱۸۶۲۴۰
لینک کوتاه کپی شد
اجرای نسخه آزمایشی سامانه ثبت نام الکترونیکی دانش‌آموزان در شهرستان‌های استان تهران

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، یوسف بهارلو با بیان این خبر گفت: شیوع ویروس کرونا و در پی آن نیاز مبرم به ارائه خدمات مختلف الکترونیکی در جهت کاهش تجمعات و همچنین توسعه دولت الکترونیک، موجب تسریع اجرای ثبت نام الکترونیکی دانش‌آموزان شد.

او افزود: بر این اساس نسخه آزمایشی این سامانه، در مناطق آموزشی شهرری و شهریار شهرستان‌های استان تهران اجرا شد و طی جلسات مشترک با حضور نمایندگان مدیران مدارس، نمایندگان وزارت آموزش و پرورش، استان و برنامه نویسان این طرح نقاط ضعف و قوت، شناسایی و بررسی شد.

بهارلو با اشاره به برخی مشکلات ارائه شده توسط مدیران که از مجریان اصلی طرح هستند بر ضرورت تعامل بیشتر و همچنین نظرسنجی از اولیاء در جهت اصلاح و تسهیل فرایند اجرای این طرح تأکید کرد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: ثبت‌نام دانش‌آموزان در پایه‌های میانی توسط مدرسه انجام خواهد شد و اولیاء دانش‌آموزان ورودی مقاطع تحصیلی و یا تمایل به جابجایی مدرسه، بعد از اعلام نتایج امتحانات (اول خرداد) می‌توانند با مراجعه به سامانه "pada.medu.ir" نسبت به ثبت نام دانش‌آموز خود اقدام کنند.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران تصریح کرد: با توجه به اجرای آزمایشی این طرح، کلیپ‌های آموزشی ویژه اولیاء، مدیران و کادر اجرایی مدارس در رسانه‌های عمومی و مجازی (شاد) ارسال خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار