معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

امتحانات حضوری دانش آموزان با نظارت ویژه برگزار می شود

رشت 0پانا) - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه خانواده ها نگران نباشند، گفت طبق شیوه نامه های تعریف شده آزمون های مقاطع تحصیلی نهم و دوازدهم با نظارت ویژه بهداشتی برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۱۸۶۲۰۹
لینک کوتاه کپی شد
امتحانات حضوری دانش آموزان با نظارت ویژه برگزار می شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، « آبتین حیدرزاده » امروز با اشاره به برگزاری آزمون‌های پایه نهم و دوازدهم سال تحصیلی در مدارس استان اظهار کرد: آزمون ها با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.‌
وی با بیان اینکه خانواده ها نگران نباشند گفت: برای برگزاری آزمون ها، شیوه نامه هایی از وزرات بهداشت و آموزش و پرورش تعیین شده است که به دنبال آن این دستورالعمل ها در گیلان نیز اجرایی می شود.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به حضور مستمر بازرسان بهداشتی در مدارس اظهار کرد: مکان ها و جلسات آزمون ها مورد بازدید بهداشت حرفه ای و بهداشت مدارس قرار گرفته است.
حیدرزاده با اشاره به تعریف ۲ اتاق ایزوله در محل برگزاری آزمون اظهار کرد: دانش آموزان با علائم سرماخوردگی در اتاق ایزوله قرار می گیرند و دانش آموزانی که مشکوک به کرونا هستند نیز در اتاق ایزوله دیگر آزمون خواهند داد.
وی در پایان از والدین خواست از تجمع در پشت مدارس حتی‌الامکان خودداری کرده و بعد از اتمام آزمون فرزندان را راهی منزل کرده تا از تجمع بعد از آزمون جلوگیری شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار