ثبت نام مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا آغاز شد

تهران (پانا) - سازمان مدارس صدرا وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی در سال تحصیلی جدید دانش‌آموز می‌پذیرد.

کد مطلب: ۱۱۸۶۱۶۳
لینک کوتاه کپی شد
ثبت نام مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا آغاز شد

به گزارش روابط عمومی سازمان مدارس صدرا، مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی با بیش از ۱۹۰ شعبه در سراسر کشور در تمام پایه های تحصیلی، دخترانه و پسرانه در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ دانش آموز می‌پذیرد.

سازمان مدارس صدرا از سال 81 در راستای تربیت دانش‌آموزان نخبه و مهذب همسو با اهداف گام دوم انقلاب زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی و در بیش از 140 شعبه در 30 استان کشور مشغول به فعالیت است و بیش از 12 هزار دانش آموز دختر و پسر و 3 هزار و 600 کادر و معلم دارد.

این سازمان بیشترین مدارس علوم و معارف اسلامی در کشور را داراست و در مقطع متوسطه دوم تنها رشته علوم و معارف اسلامی متشکل از دروس اخلاق، تاریخ، عقاید، عربی، احکام و علوم قرآنی تخصصی دارد.

از جمله ویژگی‌های ممتاز این مدارس، فضای اخلاقی و دینی حاکم بر آنها، فراگیری دروس تخصصی معارف اسلامی و آماده شدن دانش‌آموزان برای ورود به حوزه و دانشگاه اعم از دانشگاه فرهنگیان، افسری، امام صادق(ع) و دانشگاه رضوی است و برنامه‌هایی همچون «مدیران جوان، ویژه دانش‌آموزان نخبه رشته علوم و معارف»، «خاص؛ خانه امید صدرا، ویژه فارغ التحصیلان»، و اردوی «روشنا در جهت آشنایی با حوزه های علمیه و جشنواره‌های هنری» و اردوهای تربیتی از جمله فعالیت‌های ملی سازمان مدارس صدرا است.

ثبت نام

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار