با پیگیری‌های آموزش و پرورش شرایط اجرای ماده 100 فراهم شد

تهران (پانا) - دومین جلسه کارگروه پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع شورای آموزش و پرورش با حضور نمایندگان اداره کل امور شهری و شوراهای استانداری تهران، شهرداری‌ها در سالن آیت الله هاشمی رفسنجانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۸۵۹۶۸
لینک کوتاه کپی شد
با پیگیری‌های آموزش و پرورش شرایط اجرای ماده 100 فراهم شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، یوسف بهارلو رئیس کارگروه پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع شورای آموزش و پرورش با بیان این خبر گفت: خوشبختانه با وفاق و همراهی اعضاء این کارگروه، شاهد اتخاذ تصمیمات موثر در جهت ارتقا کمی و کیفی در آموزش و پرورش هستیم.

او افزود: بر این اساس برای اولین بار در کشور با شناسایی قوانین و مقررات و آراء هیأت تخصصی و عمومی دیوان عدالت اداری، شرایط وصول عوارض از محل کمسیون ماده 100 فراهم گردید و توسط استانداری به شهرداری‌ها ابلاغ شد.

در ادامه بهارلو با اشاره به مفاد ماده 16 قانون تشکیل شورای آموزش و پرورش تصریح کرد: این شورا می‌تواند با تصویب مصوبه‌ای، بخشی از هزینه‌های‌آموزش و پرورش را از سازندگان واحدهای تجاری جدید دریافت کند، که تحقق و اجرای این ماده قانونی منجر به افزایش اعتبارات استانی آموزش و پرورش خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار