من رأی می‌دهم، زیرا سرنوشت کشورم مهم است

بجنورد (پانا) -هر چه به روزهای انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم مردم همچون سالهای گذشته در تکاپوی انتخابات باشکوه هستند. مردمی که می خواهند سرنوشت کشور خود را رقم بزنند تا مشکلات اقتصادی و بحران های زندگی که مردم را نگران کرده، سر و سامان دهند.

کد مطلب: ۱۱۸۵۹۰۴
لینک کوتاه کپی شد
من رأی می‌دهم، زیرا سرنوشت کشورم مهم است

هر یک از مردم خواسته‌ای دارند، هر چند خواسته ها کوچک باشد، ولی مهم و شنیدنی است.

وقتی پای صحبت های یک مرد کشاورز و زحمتکش که دست هایش پینه بسته است، نشستم و با او در مورد رأی دادن و چرایی شرکت در انتخابات صحبت کردم.

او با روی گشاده به پانا گفت:« من رأی می دهم چون یک ایرانی و عضوی از این جامعه هستم و عزت و شرف من ایران است. من خودم را مسئول می دانم که در سرنوشت کشور خودم، سهیم باشم و امیدوارم به شخصی که رأی می دهم فردی دلسوز و صادق باشد و حرف های ما کشاورزان و روستاییان را بشنود و مشکلات ما را حل کند.»

یک رأی اولی نیز در گفت‌وگو با پانا که شور و شوق زیادی هم داشت و خوشحال بود که امسال می تواند در انتخابات شرکت کند، عنوان کرد:«من می خواهم رأی دهم چون عضو کوچکی از کشورم هستم و می خواهم با رأی دادن و شرکت در انتخابات، آینده خود را بسازم و خودم را مسئول دفاع از خون شهیدان و کشورم می دانم.»

صحبت‌ها و گفت‌و‌گوها درباره سرنوشت کشورمان و آرمان و آرزوهای مردم زیبا و متفاوت است. همه با هم در این انتخابات شرکت کنیم تا پرشورتر شود.

خبرنگار پانا: فاطمه تاتاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار