افزایش ورود زنان عشایری گیلان به بازارهای مجازی

رشت ( پانا) -  مدیر امورعشایری گیلان از افزایش ورود زنان عشایری گیلان به بازارهای مجازی برای معرفی و فروش تولیدات خود در شرایط کرونایی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۸۵۷۳۹
لینک کوتاه کپی شد
افزایش ورود زنان عشایری گیلان به بازارهای مجازی

به گزارش ایسنا، حسن همتی با اشاره به اینکه در روزهای آغازین همه‌گیری بیماری کرونا، دسترسی‌های محدود زنان عشایری به بازارهای سنتی و امکان تبادل اطلاعات وفروش محصولات آنان در بازارهای محلی محدودتر شد، افزود: خوشبختانه اخیرا دسترسی زنان عشایری گیلان به بازارهای مجازی برای معرفی و فروش تولیدات خود بیش از گذشته شده وارد بازارهای مجازی شده‌اند.

وی ادامه داد: زنان عشایری تالش و رودبار بیش از دیگر زنان عشایر استان در ورود به بازارهای مجاری فعال هستند.

همتی با بیان اینکه صنایع دستی زنان عشایر معمولا در اوقات فراغتشان تولید می‌شود، خاطرنشان‌ کرد: این محصولات شامل جوراب، فرش، روسری، شال‌گردن و ... اس که از بازار پسندی خوبی نیز برخودار هستند.

مدیر امور عشایری گیلان تصریح کرد: زنان عشایری صنایع دستی تولید شده را علاوه بر گیلان در دیگر استان ها نیز به فروش می رسانند.

وی یادآور شد: درآمد حاصل از فروش محصولات و تولیدات صنایع دستی زنان عشایری گیلان منجر به ارتقای درآمد و رفاه خانوار عشایری نیز می‌شود.

همتی با اشاره به اینکه دسترسی زنان کارآفرین به فضای مجازی و فروش محصولات در استان مطلوب است، گفت: فرزندان زنان عشایر گیلان نیز در بازاریابی محصولات تولیدی صنایع دستی مادرانشان برای دستیابی به فضای مجازی کمک موثری می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار