مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

تخصص روابط عمومی ایجاد تعامل و ارتباط مخاطبان با سازمان است

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در نشست تجلیل از همکاران ادارات روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران اهمیت حوزه اطلاع رسانی و روابط عمومی را در ایجاد تعامل و ارتباط مخاطبان با سازمان عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۵۷۲۸
لینک کوتاه کپی شد
تخصص روابط عمومی ایجاد تعامل و ارتباط مخاطبان با سازمان است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، محمد صیدلو با تبریک هفته ارتباطات و روابط‌عمومی و تشکر از همکاران ساعی این حوزه، گفت: در زمانه‌ای که همه آنچه که برای زندگی روزمره به آن احتیاج داریم به صورت دیجیتالی و الکترونیکی تبدیل شده، اگر نتوانیم خود را با آن تطبیق دهیم قطعاً نمی‌توانیم انسان موفقی باشیم.

او بیان کرد: کار در حوزه روابط عمومی به جهت اهمیتی که دارد، نیازمند نیروهای متخصص و کاربلد است، هر چند که تمامی نیروهای آموزش و پرورش معلم هستند و اگر در موقعیت‌های مختلف مسئولیتی هم که قرار می‌گیرند، می‌بایست به کسب معلومات و تخصص بپردازند، اما عزیزان ما در روابط عمومی استان با کسب مهارت‌های حرفه‌ای توانستند در این مجموعه نتایج قابل قبولی کسب کنند.

به گفته صیدلو در دورانی که همه فعالیت‌ها در دنیای شیشه‌ای و شفاف انجام می‌شود و کمتر اتفاقی از چشم رسانه‌ها مورد غفلت قرار می‌گیرد، این هنر روابط عمومی است که با مدیریت صحیح و به‌جا در همه عرصه‌ها بازخوردها و تحلیل‌های مناسب را ارائه کند تا اطلاع‌رسانی دقیق انجام شود.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اشاره به اینکه اگر نگاه جامعه به عملکرد آموزش و پرورش مثبت است و توانسته‌ایم گوشه‌ای از فعالیت‌ها و زحمات همکارانمان را در شرایط کنونی به منصه‌ظهور برسانیم، مرهون کنش‌های تحلیلگرایانه و توام با ریزبینی همکاران روابط عمومی است که توانسته‌اند با ایجاد تعامل میان مخاطبان و سازمان راه ارتباطی صحیحی را مدیریت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار