اگر مسئولان دولتی در انتخابات دخالت کنندبا آ‌ن‌ها برخورد می‌شود؟

تهران (پانا) - رئیس دفتر رئیس‌جمهوری تاکید کرد آمادگی برای برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری سالم وجود دارد و همه مسئولان دولتی باید به وظایف قانونی خود عمل کنند.

کد مطلب: ۱۱۸۵۶۸۷
لینک کوتاه کپی شد
اگر مسئولان دولتی در انتخابات دخالت کنندبا آ‌ن‌ها برخورد می‌شود؟

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، محمود واعظی امروز در حاشیه اولین دوره جایزه ملی جوان نوآور ماندگار درباره برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ تاکید کرد: ما خوشبین هستیم انتخابات، انتخابات خوبی خواهد بود. انتخاباتی بدون مشکل، امن و سالم که مورد رضای خداوند و مورد قبول مردم باشد. امیدوار هستیم با مشارکت خوبی که داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری در ثبت‌نام داشتند و از طرفی ترکیبی (اسامی نامزدها) هم که از سوی شورای نگهبان اعلام می‌شود همه سلایق در کشور بتوانند به نامزدهای خود رای بدهند.

رئیس دفتر رئیس‌جمهوری تصریح کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند همه ما چه دولت و چه مردم باید تلاش کنیم مشارکت حداکثری در انتخابات را شاهد باشیم.

واعظی با یادآوری این که نتیجه مشارکت حداکثری فقط در داخل کشور نیست، تاکید کرد: درست است که نتیجه مشارکت حداکثری در کشور انسجام، وحدت و همدلی است اما مهم‌تر این است که پیام بسیار مهمی را به خارج از کشور به ویژه آن کسانی که در حال توطئه برای تضعیف نظام اسلامی ما هستند، بدهیم.

وی همچنین اظهار داشت: به نظر می‌رسد تلاش همه این است که به این سمت پیش برویم.

رئیس دفتر رئیس‌جمهوری در پاسخ به این سوال که اگر مسئولان دولتی در انتخابات دخالت کنند آیا با آنها برخورد می‌شود، خاطرنشان کرد: حتما برخورد می‌شود، دولت برگزارکننده انتخابات است و رئیس‌جمهوری بارها به صراحت اعلام کرده است که ما تضمین می‌کنیم انتخاباتی سالم و امن برگزار شود و حتی سلامت شرکت‌کنندگان و مردمی که رای می‌دهند نیز در نظر می‌گیریم.

واعظی تصریح کرد: بر همین اساس همه مسوولان دولتی باید به وظایف قانونی خود عمل کنند و ۱۰۰ درصد بی‌طرف باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار