سلیمی: نامزدها برنامه ارائه دهند، گِره مشکلات با شعار باز نمی‌شود

تهران (پانا) - عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد رئیس‌جمهوری باید امور ملت را اداره کند لذا بیان شعارهای کلی نمی‌تواند گره‌ای را باز کند.

کد مطلب: ۱۱۸۵۶۷۰
لینک کوتاه کپی شد
سلیمی: نامزدها برنامه ارائه دهند، گِره مشکلات با شعار باز نمی‌شود

به گزارش روابط عمومی مجلس، علیرضا سلیمی درباره رهنمودهای رهبر انقلاب مبنی بر اهمیت داشتن برنامه، اشراف به قانون اساسی، پرهز از بی‌انصافی و دوری از شعارزدگی کاندیداهای تصدی ریاست‌جمهوری، گفت: متاسفانه برخی از افراد که خودشان را رجال یا مدیر و مدبر می‌دانند، اهمیت جایگاه ریاست‌جمهوری را نمی‌دانند.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه عدم آشنایی افراد با اهمیت و موقعیت جایگاه ریاست‌جمهوری موجب بروز مشکلاتی در کشور ایجاد شود، اظهار کرد: در واقع رییس‌جمهور، باید امور ملت را اداره کند لذا بیان شعارهای کلی نمی‌تواند گره‌ای را باز کند.

وی ادامه داد: به عنوان مثال برخی در شعارهای انتخاباتی صحبت از رفع بیکاری می‌کنند اما باید برنامه مدون و مشخصی را برای این مهم ارائه کنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه همواره مشاهده شده برخی صحبت از رشد اقتصادی چند برابری پس از تصدی ریاست‌جمهوری می‌کنند اما با کدام برنامه سوال اصلی ملت است، افزود: به عبارتی چنین اقداماتی نشان‌دهنده شعارزدگی افراد و همچنین مصداق نداشتن برنامه است که آفت بزرگی است.

سلیمی اظهار کرد: طی چند روز گذشته یکی از کاندیداها عنوان کرد میزان یارانه پرداختی را چند برابر می‌کند و این مهم در حالیست که این فرد باید پاسخ دهد آیا از ظرفیت‌های کشور مطلع است؟.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب در سخنانشان تاکید جدی بر ضد فساد بودن کاندیدای تصدی جایگاه ریاست جمهوری کردند، خاطرنشان کرد: در واقع مسئولی که دارای روحیه اشرافی‌گری باشد، نمی‌تواند مشکلات مردم و دغدغه‌های آنها را درک کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار