جذب ۴۰۰ میلیارد ریال از سوی برنامه و بودجه برای زیرساخت واحدهای صنعتی اردبیل

اردبیل(پانا) - استاندار اردبیل عنوان کرد موافقت لازم برای تامین و ابلاغ ۴۰۰ میلیارد ریال از مبلغ ۶۰۰ میلیارد ریال مصوب سفر رییس برنامه و بودجه به استان برای تامین زیرساخت های کارخانجات کامیون سازی، آرتا انرژی و واحد تولید کریستال در منطقه ویژه اقتصادی اخذ شد.

کد مطلب: ۱۱۸۵۶۴۹
لینک کوتاه کپی شد
جذب ۴۰۰ میلیارد ریال از سوی برنامه و بودجه برای زیرساخت واحدهای صنعتی اردبیل

به گزارش استانداری اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در حاشیه دیدار با نوبخت،رییس سازمان برنامه و بودجه برای پیگیری مصوبات سفر ایشان به اردبیل تصریح کرد: در سفر رییس سازمان برنامه و بودجه به استان مصوب شده بود ۵۰ درصد از اعتبار مورد نیاز برای زیرساخت های کارخانجات آرتا انرژی، حدید مبتکران و منطقه ویژه اقتصادی از محل سازمان و ۵۰ درصد از سایر محل ها تامین شود.

او ادامه داد: ۲۰۰ میلیارد ریال با دستور رییس سازمان برنامه بودجه پرداخت شده و دستور پرداخت ۴۰۰ میلیارد ریال آن نیز اخذ شده است.

استاندار اردبیل گفت: با توجه به اینکه چند کارخانه در خرداد ماه افتتاح می شود، اقدامات لازم برای تکمیل زیرساخت های آن ها با تامین اعتبار تسریع می شود.

بهنام جو همچنین دیدار جداگانه ای با عدل، معاون سازمان برنامه و بودجه کشور برای پیگیری مصوبات سفر رییس سازمان برنامه و بودجه به اردبیل داشت.

او در ادامه سفر خود به مرکز، با مسوولان قرارگاه خاتم‌الانبیا برای هماهنگی ریلی و بارانداز پارس آباد ملاقات کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار