کارشناس مرکز پیش‌ بینی هواشناسی اصفهان:

باد شدید اصفهان را در می‌نوردد

اصفهان ( پانا) - کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی اصفهان با بیان اینکه روز چهارشنبه باد شدید بسیاری از مناطق استان را در می‌نوردد، گفت دمای هوا تا پایان هفته جاری روند افزایشی دارد.

کد مطلب: ۱۱۸۵۶۳۴
لینک کوتاه کپی شد
باد شدید اصفهان را در می‌نوردد

به گزارش روابط عمومی مرکز پیش‌بینی هواشناسی اصفهان، آسیه آقایی اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی به نسبت ناپایدار در سطح استان تا پایان هفته جاری است بر این اساس آسمان بسیاری از مناطق کمی ابری، در ساعات بعدازظهر افزایش ابر، وزش باد به نسبت شدید تا شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه رگبار پراکنده همراه با رعد و برق امروز و فردا برخی مناطق شمالی استان را فرا می‌گیرد، افزود: روز چهارشنبه وزش باد شدید اغلب مناطق استان را در می‌نوردد که در شرق اصفهان با خیزش گرد و خاک محلی همراه است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی اصفهان با بیان اینکه دمای هوا تا پایان هفته روند افزایشی خواهد داشت، خاطرنشان کرد: دمای هوای استان در ۲۴ ساعت تا سه درجه گرم‌تر می‌شود و دمای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۳۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و در خنک‌ترین ساعات بامداد فردا به ۱۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد.

آقایی اضافه کرد: چوپانان با دمای ۳۷ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای چهار درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی اصفهان همچنین به بارندگی‌های شبانه روز گذشته در سطح استان اشاره کرد و گفت: بیشترین میانگین بارشی ثبت شده به ترتیب از ایستگاه‌های هواشناسی خوانسار با ۳.۶ میلی‌متر و فریدونشهر ۱.۷ میلی‌متر بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار