تقدیر بحری‌زاده از روابط عمومی سازمان دانش‌آموزی

تهران (پانا) - قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی به همراه مشاوران خود از بخش روابط عمومی این سازمان تقدیر و تشکر کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۵۶۲۱
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر بحری‌زاده از روابط عمومی سازمان دانش‌آموزی

اسماعیل بحری‌زاده صبح امروز ۲۷ اردیبهشت ماه به مناسبت روز روابط عمومی، از این بخش تقدیر و تشکر کرد.

متن تشکر وی به شرح زیر است:

«با سلام و تحیات؛

سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران محصول اندیشه، حمایت و تلاش همه افرادی است که دل در گروه تعالی جامعه، رشد و طراوت توام با اخلاق حسنه الهی و انسانی نسل نوجوان و جوان داشته و دارد. در این حرکت بزرگ و تاریخی با توکل بر خدای متعال و یاری جستن از همه دلسوزان و علاقه‌مندان، پاسداری و باغبانی از گل‌های باطراوت میهن اسلامی و بالندگی و سرافرازی این نسل اثرگذار که وجودشان می‌تواند مایه عزت و سربلندی ایران عزیز باشد را اصلی‌ترین رسالت و مسئولیت خویش می‌داند.

اینک در بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی فرصت را مغتنم شمرده این روز را به شما مشعل داران فروزان توسعه ارتباطات و انتشار اطلاعات در راستای ارتقای هم‌افزایی، هم اندیشی، همسویی، همنوایی، همگرایی و با ابتکار و امید، قانونمندی، هدفمندی و هوشمندی، صداقت، شجاعت و امانت و ضمن حفظ مصالح سازمان و منافع ذینفعان را سلاح رسالت خطیر و خیره کننده خود قرار می‌دهید تبریک و تهنیت عرض کرده و از تلاش و مجاهدت ارزشمند شما تقدیر و تشکر می‌کنم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار