اعلام آمار نهایی داوطلبان کنکور ارشد ۱۴۰۰

تهران (پانا) - سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام بیش از ۶۳۵ هزار داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۸۵۵۸۹
لینک کوتاه کپی شد
اعلام آمار نهایی داوطلبان کنکور ارشد ۱۴۰۰

فاطمه زرین آمیزی درباره آمار متقاضیان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد به پانا گفت: با توجه به مصوبه جلسه کمیته‌های تخصصی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا برای تعویق زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ و با توجه به تعویق صورت گرفته در این آزمون، امکان ویرایش اطلاعات برای افرادی که قبلا در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند، فراهم شد.

وی افزود: تعداد ۶۳۵ هزار و ۱۱۲ داوطلب در آزمون فوق ثبت نام کردند، اطلاعات ثبت‌نامی داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ از روز سه‌شنبه، ۲۱ اردیبهشت بر روی سایت این سازمان قرار گرفت و متقاضیان تا پایان روز شنبه، ۲۵ اردیبهشت ماه جاری می‌توانستند نسبت به مشاهده و کنترل مجدد اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام و در صورت تمایل، نسبت به ویرایش آنها اقدام کنند.

سخنگوی سازمان سنجش تصریح کرد: متقاضیان ضمن اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی، مقررات وظیفه عمومی، مقررات مربوط به ضوابط ثبت نام اتباع غیر ایرانی و توضیحات مربوط به سهمیه رزمندگان و ایثارگران (مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون که در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قرار داشت)، در صورتی که دارای شرایط مذکور بودند، می‌توانستند حداکثر در دو رشته امتحانی (طبق ضوابط از رشته‌های امتحانی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام) متقاضی ثبت‌نام در این آزمون شوند.

بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ در تاریخ‌های ۶، ۷ و ۸ مرداد ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار