ضرورت تسریع در صدور اسناد مالکیت تحت تصرف آموزش و پرورش دماوند

دماوند(پانا)- معاون فرماندار دماونداعلام کرد اولیا و دانش‌آموزان در مورد رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حوزه برگزاری آزمون حضوری دغدغه دارند، اما تدابیر ویژه‌ای در این خصوص اتخاذ شده است. 

کد مطلب: ۱۱۸۵۴۴۸
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت تسریع در صدور اسناد مالکیت تحت تصرف آموزش و پرورش دماوند

به گزارش پایگاه خبری تارود، حلیم زمهریر، معاون فرماندار دماوند گفت: در خصوص برگزاری امتحانات حضوری، باید پروتکل‌های بهداشتی به صورت دقیق مورد توحه قرار گیرد و علاوه بر این باید رئیس آموزش و پرورش به صورت مستمر بر حوزه‌های برگزاری آزمون نظارت داشته باشد.

او بیان کرد: اولیاء و دانش‌آموزان در مورد رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حوزه‌های برگزاری آزمون حضوری دغدغه دارند، اما تدابیری ویژه‌ای در این خصوص اتخاذ شده و باید اطمینان‌بخشی در این راستا از طریق رسانه‌ها در شهرستان صورت گیرد.

زمهریر ادامه داد: در خصوص نوع مالکیت فضا‌های آموزشی مربوط به آموزش و پرورش، در درجه اول باید نوع مالکیت‌ها به تفکیک دولتی، عمومی و خصوصی مشخص شده و سپس تصمیم‌گیری در این خصوص صورت گیرد که متأسفانه تاکنون گزارشی در این زمینه ارائه نشده است.

معاون فرماندار دماوند افزود: در مورد صدور اسناد مالکیت تحت تصرف آموزش و پرورش، انتظار ما از ادارات ذی‌ربط، به ویژه ثبت اسناد، بنیاد مسکن انقلاب‌اسلامی، مسکن و شهرسازی، جهادکشاورزی و سایر دستگاه‌های ذی‌ربط تسریع و همکاری طبق قوانین و مقررات و تفاهم‌نامه‌های منعقده کشوری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار