اعلام حمایت بیش از هزار جوان جهادگر از جوان 16ساله جهادی

قم ( پانا) - بیش از هزار جوان از گروه‌های جهادی در سراسر کشور، در بیانیه‌ای از اقدامات جهادگر جوان «مهرشاد سهیلی» اعلام حمایت کردند.

کد مطلب: ۱۱۸۵۴۰۳
لینک کوتاه کپی شد
اعلام حمایت بیش از هزار جوان جهادگر از جوان 16ساله جهادی

بیش از هزار جوان از گروه‌های جهادی و بسیجی در سراسر کشور، در بیانیه‌ای از اقدامات جهادی «مهرشاد سهیلی» جوان 16 ساله جهادی اعلام حمایت کردند.
در این بیانیه آمده است: در کنار تمام حوزه‌هایی که در حال مبارزه و مقابله با «کووید ۱۹» هستند، اقدامات «مهرشاد سهیلی» نوجوان باانگیزه و مهربان بسیار تحسین‌برانگیز بوده و با تلاش مضاعف و جهادگرانه مصداق واقعی جوان انقلابی را در این روز‌ها به جهانیان نشان داده‌ است. حضور جهادی این نوجوان غیرتمند در عرصه‌های حساس کشور، نعمت بزرگی است که امروزه در جای‌جای ایران اسلامی جاری و ساری است.
این بیانیه افزوده است: ما جوانان از خدمات و تلاش‌های مجاهدانه و خالصانه این نوجوان عزیز جهادگر تقدیر کرده و از درگاه خداوند سبحان سلامتی و مقام توفیقات وی را در راه خدمت به نظام جهاد و خدمت به هم‌نوعان مسألت داریم.

مهرشاد سهیلی از سال ۹۴ و از ۱۱ سالگی فعالیت‌ خود را آغاز کرد و با تأسیس موسسه فرهنگی حضرت مهدی(عج) برنامه‌های فرهنگی مدنظر خود نظیر جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای نیازمندان و کلاس‌های قرآن را ادامه داد تا موسسه‌ فرهنگی حضرت مهدی (ع) را به ثبت رساند.
وی که از قاریان برجسته‌ قرآن نیز است، در ایام محرم امسال، به ویژه تاسوعا و عاشورای حسینی فعالیت‌های قابل قبولی در کشور انجام داد و پویش نذر حسینی را به خوبی مدیریت کرد.
حضور در مناطق محروم و دور افتاده سیستان و بلوچستان و زاهدان با وجود خطرات جانی برای این نوجوان، کمک به زوج های جوان، اختصاص بیش از یک میلیارد تومان جهت کمک به محرومیت‌ زدایی و سلامت محرومین در تابستان ۹۹ و برگزاری بیش از ۵ پویش ملی در سطح کشور از آغاز شیوع کرونا تاکنون جهت برگزاری برنامه های فرهنگی و مذهبی و کمک به محرومان با حمایت و پشتوانه‌ علما و مراجع تقلید، رئیس کمیته امداد ، محرومیت‌زدایی سپاه‌پاسداران و بسیج سازندگی برخی دیگر از خدمات و برنامه‌های صادقانه و فعالیت های شبانه‌روزی همراه با تدبیر و درایت اوست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار