حسینی خبر داد

اختصاص بیش از 22 میلیارد تومان برای تهیه تجهیزات توان‌افزایی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه

تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی از اختصاص بیش از 22 میلیارد تومان از سوی مرکز امور بین‌الملل وزارت آموزش‌وپرورش برای تهیه اقلام بهداشتی و تجهیزات توان‌افزایی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۸۵۳۸۹
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص بیش از 22 میلیارد تومان برای تهیه تجهیزات توان‌افزایی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی، سید جواد حسینی در نشست شورای معاونین سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی ضمن اعلام این خبر و تقدیر از همکاری‌های ارزنده مرکز امور بین‌الملل وزارت آموزش‌وپرورش گفت: 12 میلیارد تومان از این اعتبار صرف تهیه تجهیزات و مواد بهداشتی مدارس استثنایی و دانش‌آموزان با نیازهای ویژه خواهد شد.

وی افزود: از اعتبار مرکز امور بین‌الملل بیش از 3 میلیارد تومان برای تجهیز پایگاه‌های آموزش مجازی در استان‌ها، 3 میلیارد و 800 میلیون تومان برای خرید تجهیزات تخصص دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در قالب نهضت توان‌افزایی 640 میلیون تومان برای حمایت از مدارس پذیرا، یک میلیارد و صد میلیون تومان برای اجرای بسته فرزندپروری والدین دانش‌آموزان با نیازهای ویژه و یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان هم برای مناسب‌سازی 17 مدرسه الگو اختصاص‌یافته است.

معاون وزیر با بیان اینکه در سال جاری برای آموزش‌های خانواده محور ۷ دبیرخانه تخصصی برای آموزش هریک از خانواده‌های گروه‌های استثنایی ایجاد خواهد شد اظهار کرد: بررسی افزایش گروه‌های اتیسم و دانش‌آموزان دیرآموز و همچنین فعال‌کردن گروه اختلالات هیجانی رفتاری در دستور کار شورای سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی قرار دارد.

حسینی از تدوین برنامه‌های سال 1400 سازمان بر اساس بودجه‌ریزی عملیاتی خبر داد و گفت: سند جامع مداخلات بهنگام در آموزش‌وپرورش استثنایی تدوین و در حال بازنگری نهایی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار