مسجدجامعی: شفافیت در استفاده از امکانات شهرداری به سلامت روابط اجتماعی کمک می‌کند

تهران (پانا) - عضو شورای شهر تهران با تاکید بر لزوم شفافیت در مورد کسانی که از امکانات استفاده می‌کنند، گفت: ساختار شفافیت می‌تواند به سلامت روابط اجتماعی کمک کند.

کد مطلب: ۱۱۸۵۳۱۸
لینک کوتاه کپی شد
مسجدجامعی: شفافیت در استفاده از امکانات شهرداری به سلامت روابط اجتماعی کمک می‌کند

احمد مسجدجامعی در جریان دویست و نود و چهارمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری گفت: در شورا بر ضرورت واکسیناسیون تاکسیران‌ها و رانندگان حمل و نقل عمومی تاکید کردیم و طرحی را در این زمینه مطرح شد که به دلایلی به صحن نیامد. اما باید این مساله را پیگیری کنیم چرا که ضرورت آن بسیار مهم است.

وی ادامه داد: ما در قبال این افراد در ساختار اداری مسئولیت داریم اما این طرح با هیجان مطرح و یکباره فراموش شد. باید از ناحیه ما به عنوان مدیریت شهری پیگیری شود و به سامان برسد.

مسجدجامعی با بیان اینکه شفافیت کسانی که از این امکانات استفاده می‌کنند به قوت خود باقی است گفت: خوب نیست هرچند وقت یکبار یکی از مدیران شهری متهم و بعد مشخص شود صحت ندارد در نتیجه ساختار شفافیت در این مورد می‌تواند به سلامت روابط اجتماعی کمک کند و نمی دانم چرا نباید از این ظرفیت استفاده کنیم.

عضو شورای شهر تهران در ادامه با تسلیت به مردم افغانستان گفت: به اسم دین در ماه رمضان تعدادی دختر نوجوان با بدترین شرایط جان خود را از دست دادند. درخواست می‌کنم آقای هاشمی و یا شهرداری با شهردار کابل تماس بگیرند و مراتب تسلیت مردم تهران را از طرف شورا اعلام کند و هرکاری که از دست ما بر می‌آید را انجام دهیم.

مسجدجامعی افزود: آقای شهردار که بیشتر با اروپایی‌ها تماس می‌گیرد اما می‌دانیم که این همسایه مجاور در کشور ما چقدر نقش دارند و اگر افغانستانی‌ها نباشند چقدر دچار مشکل هستیم. از طرفی باید راجع به مساله غزه نیز صحبت کنیم و از طرف مردم تهران و شورای شهر تماسی گرفته شود و ابراز همدردی شود.

وی افزود: کم‌کاری همکاران خود را در بخش‌های دیگر شهرداری جبران کنیم و آقای هاشمی به عنوان رئیس شورای شهر تسلیت مردم تهران را اعلام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار