رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران تاکید کرد

ضرورت همسان‌سازی حقوق پرسنل شهربان معبربان با هادیان شهر

تهران (پانا) - رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران بر لزوم همسان سازی حقوق پرسنل شهربان معبربان با هادیان شهر بر اساس مصوبه شورا تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۵۲۴۴
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت همسان‌سازی حقوق پرسنل شهربان معبربان با هادیان شهر

مجید فراهانی در دویست و نود و چهارمین جلسه علنی شورای شهر تهران در تذکری به شهرداری تهران گفت: سال گذشته در هنگام بررسی بودجه ۱۴۰۰ شهرداری تهران در کمیته بودجه و نظارت مالی مصوبه ای در خصوص همسان سازی حقوق پرسنل شهربان و معبربان تنظیم شد که خوشبختانه در صحن شورا همسان سازی حقوق پرسنل شرکت شهربان معبربان با هادیان شهر به تصویب رسید.

وی افزود: اما متاسفانه بر اساس اخبار واصله تغییری در حقوق همکاران زحمتکش شهربان معبربان احساس نشده و افزایش حقوق در حد مصوب وزارت کار بوده است.مستحضر هستید که دورکاری، شیفت کاری و تعطیلی برای پرسنل شهربان حریم بان معبربان معنایی ندارد. با این وجود این عزیزان در سخت ترین شرایط همچنان در حال خدمت رسانی به شهروندان هستند. لذا ضروری است شرکت مذکور حق و حقوق پرسنل را به شکل کامل بر اساس مصوبه شورا همسان سازی و پرداخت کند.

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران تاکید کرد: بر همین اساس در اجرای بند ۳ ماده ۸۰ قانون شوراهای اسلامی کشور در خصوص لزوم همسان سازی حقوق پرسنل شهربان معبربان با پرسنل هادیان شهر تذکر می دهم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار