راه اندازی نظام پیشنهادات سازمان نهضت سوادآموزی

ارومیه (پانا) - معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی از راه اندازی نظام پیشنهادات سازمان نهضت سوادآموزی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۸۵۲۲۷
لینک کوتاه کپی شد
راه اندازی نظام پیشنهادات سازمان نهضت سوادآموزی

حسن رحمانی، معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان با اعلام این خبر اظهار کرد: شرکت فعال کلیه کارکنان سوادآموزی در ارائه پیشنهاد ، تقویت مدیریت مشارکتی و به حداقل رساندن بروکراسی از جمله ویژگی های نظام ارائه پیشنهادات است.
معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان، کاهش مقاومت در مقابل تغییر، افزایش انعطاف پذیری، افزایش درآمدزایی و کاهش هزینه ها و اشاعه فرهنگ همکاری داوطلبانه را از اهداف راه اندازی نظام پیشنهادات دانست.

رحمانی با بیان این مطلب که همفکری، مشارکت و ارج نهادن به کارهای گروهی موجب انجام بهتر امور می شود افزود: صرفه جویی مالی، صرفه جویی در زمان و تسریع در انجام کارها و بهبود کیفیت کارها از ارزش های یک پیشنهاد سازنده است.
وی در خاتمه از تمامی همکاران ادارات سوادآموزی شهرستان ها خواست تا اطلاع رسانی مناسب به آموزش دهندگان عزیز انجام شود تا با اجرای بهینه نظام پیشنهادات موجبات جلب و جذب بیشتر ایده ها و پیشنهادات ارزنده همکاران و آموزش دهندگان را در تمامی سطوح فراهم آورده و با بهره گیری از آنها مدیریت مشارکتی را ترویج و در راستای رشد کمیّ و به ویژه کیفی فعالیت های سوادآموزی گام های موثرتری برداشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار