درد و دل‌های کادر درمان در روزها‌ی کرونایی

ورامین(پانا)- یک کارشناس مامائی و کارمند اداره بهداشت ورامین از وضعیت کرونا در موج چهارم بسیار اظهار نگرانی کرد و مراقبت از مادران باردار و بیماران زمینه‌ای را ازسختی‌های کارخود در این روزها دانست .

کد مطلب: ۱۱۸۵۲۲۱
لینک کوتاه کپی شد
درد و دل‌های کادر درمان در روزها‌ی کرونایی

فاطمه قلی‌نژاد، کارشناس مامایی و کارمند بهداشت در رابطه با وضعیت کرونا در بیمارستان‌ها گفت: وضعیت کرونا در بیمارستان‌ها بسیار وحشتناک است و کادر درمان جوابگوی تمام بیماران نیست و همه ما از مردم می‌خواهیم که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

او گفت: شهروندان برای واکسن زدن حداقل باید یک ماه از بیماری بگذرد و هیچ علائمی نداشته باشید تا ما بتوانیم واکسن را برای مردم تزریق کنیم و ادامه داد، اولویت واکسن زدن درحال حاضر برای سالمندان بالای 75 سال است و بعد از سالمندان برای سن‌های 18 تا 60 سال که بیماری زمینه‌ای دارند، واکسن تزریق خواهد شد.

کارشناس مامایی از سختی‌های کار خود در این روزها گفت: در ایام کرونا مراقبت از مادران باردار، کودکان، سالمندان و کسانی که بیماری زمینه‌ای دارند، به سختی است.

او افزود: در این روزها همه مردم باید پروتکل‌های بهداشتی اعم از، زدن ماسک، شستن دست‌ها و بیرون نرفتن از خانه را رعایت کنند و اگر به کرونا مبتلا شدند حتما باید قرنطینه را رعایت کنند و اگر علائم آنها خفیف بود در خانه بمانند اما در صورتی که تنگی نفس شدید حتما به بیمارستان مراجعه کنند.

قلی‌نژاد تصریح کرد: تمامی مردم از خانه بیرون نروند و یک نفر را مسئول خرید‌های خانه بکنند تا فقط او به خرید برود و حتما ماسک بزند و از الکل استفاده کند و دیگر افراد خانواده هنگام خروج حتما پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کند.

خبرنگاردانش‌آموز: مهلا زرین بیل

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار