افتخارآفرینی دانش آموز منطقه ۸

تهران (پانا) - در مراسم تجلیل از امیر عباس پور خیز؛ رتبه چهارم کشوری جشنواره فرهنگی و هنری "علمدار"، مینو زمان، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۸، خرسندی خود را از داشتن چنین فرزندانی مومن و متعهد در منطقه، ابراز کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۵۱۶۰
لینک کوتاه کپی شد
افتخارآفرینی دانش آموز منطقه ۸

به گزارش اطلاع رسانی و روابط عمومی منطقه ۸ شهر تهران، طی مراسمی مینو زمان مدیر آموزش و پرورش منطقه از امیرعباس پورخیز رتبه چهارم کشوری اولین جشنواره فرهنگی و هنری «علمدار» یادواره شهید آسمانی حاج قاسم سلیمانی، باحضور وحید شیخی معاون پرورشی و تربیت بدنی و معصومه باصری کارشناس مسئول فرهنگی وهنری تجلیل به عمل آورد.

در این مراسم مینو زمان ضمن ابراز خرسندی از داشتن چنین فرزندانی مومن و متعهد در منطقه ۸، از محتوای اثر امیرعباس پورخیز سوال کرد و امیرعباس این طور اظهار کرد که به خاطر نام زیبایم همیشه حاج قاسم را با اینکه ندیده بودم در کنار خود احساس می کردم و همین باعث شد تا برای شهید آسمانی حاج قاسم سلیمانی داستانی بنویسیم و به کمک خود شهید توانستم رتبه کشوری را کسب کنم.

مینو زمان در این مراسم ضمن تبریک به پدر دانش آموز و تشکر از این تربیت اسلامی و انقلابی، با آرزوی موفقیت برای امیرعباس پورخیز، از وی تقدیر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار