در گفت و‌گو‌ با پانا مطرح شد:

قهرمان زندگی خود باشید

جوادآباد(پانا)- بسیاری از ما برای خود الگوها و قهرمان‌هایی داریم که همواره می‌کوشیم در زندگی همانند آنان عمل کنیم.

کد مطلب: ۱۱۸۵۱۴۱
لینک کوتاه کپی شد
قهرمان زندگی خود باشید

آمنه قدبیگی مشاور دبیرستان هانیه سمائی آموزش و پرورش منطقه جوادآباد در گفت‌ و گو به پانا گفت: همه ما ویژگی‌هایی داریم که شاید چندان خوشایند نباشند، ویژگی‌هایی که قادر به تغییرشان نیستیم و اگر با آنها مقابله کنیم قطعا به مشکل برمی‌خوریم، در مواجهه با این موضوع باید با شناخت خود ضعف‌هایمان را به قدرت تبدیل کنیم‌.

او در ادامه صحبت‌هایش در رابطه با اهمیت مسئله خود‌شناسی بیان کرد: ابتدا باید از طریق کسب مهارت و خودآگاهی به شناختی درست از خودمان دست پیدا کنیم؛ پس از شناخت خودِ درون که پر از پیچیدگی‌هاست می‌توانیم به خود بهترین کمک را کنیم.

او ادامه داد: وقتی ما به خودآگاهی و معنا واقعی خود دسترسی پیدا کنیم، نقاط قوت و ضعف‌هایمان را بشناسیم و با خودمان رو راست باشیم می‌توانیم به عنوان یک قهرمان گام برداریم و قهرمان زندگی خود باشیم.

مشاور دبیرستان هانیه سمائی بیان کرد: می‌توانیم با الگو قرار دادن قهرمان‌هایی که وجود داشتن و بارها و بارها شکست خوردند و با ناملایمات و سختی‌ها جنگیدند و پیروز شدند در زندگی هدف خود را اجرایی کنیم.

قدبیگی خاطرنشان کرد: در مسیر رسیدن به هدفمان می‌توانیم از افرادی که در نظرمان مثل یک قهرمان هستند الگو بگیریم و با شناخت آنها و داستان‌‌ها و موقعیت‌های دشوار زندگی‌شان از تجاربشان استفاده کنیم.

خبرنگار دانش‌آموز: زهرا شرفی‌نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار