وادی: در لیگ ملت‌ها برای نتیجه گرفتن به میدان می‌رویم تا برای المپیک آماده شویم

تهران (پانا) - ملی‌پوش والیبال ایران معتقد است لیگ ملت‌ها را می‌توان به عنوان تورنمنتی تدارکاتی برای کسب آمادگی کامل جهت حضوری موفق در المپیک درنظر گرفت. او همچنین عنوان کرد آلکنو سرمربی تیم ملی، بر دقت و خلاقیت در تمرین تاکید زیادی دارد.

کد مطلب: ۱۱۸۴۷۰۶
لینک کوتاه کپی شد
وادی: در لیگ ملت‌ها برای نتیجه گرفتن به میدان می‌رویم تا برای المپیک آماده شویم

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، محمدطاهر وادی پاسور اردونشین والیبال ایران تاکید دارد با حضور لژیونرها، روند تمرینی حاکم بر اردوهای تیم ملی شکل بهتری به خود گرفته است: تمرینات رفته‌رفته شکل بهتری گرفت. با آمدن تمام لژیونرها، بچه‌ها هماهنگ‌تر شدند و از فاز بدنسازی وارد تمرینات والیبالی شدیم. درمجموع به مرور بهتر و آماده‌تر شدیم.
او کیفیت تمرینات قبل و بعد از حضور آلکنو را این‌گونه تشریح کرد: پیش از حضور آلکنو، تمرینات آقایان تندروان و اکبری برمبنای مرور تکنیک و آمادگی‌ جسمانی استوار بود. بعد از آمدن آلکنو، تمرینات تکنیکی به تاکتیکی تبدیل شد و شروع کردیم به والیبال بازی کردن.
اما این‌که آلکنو روی کدام نکات تمرینی تمرکز و تاکید بیشتری دارد سوالی است که وادی در پاسخ به آن گفت: تاکید تمرینی آلکنو برای هر پست متفاوت است. به عنوان مثال او از اسپکرهای قدرتی می‌خواهد از ریزه‌کاری‌های والیبالی استفاده بیشتری داشته باشند و خلاقیت خود را در بازی به کار گیرند. آلکنو همچنین به پاسورها تاکید می‌کند در پاس‌های خود دقت بیشتری به خرج دهند تا اسپکرها بتواند به هماهنگی بیشتری با آن‌ها برسند.
وادی که چندی پیش به کرونا مبتلا شده بود از شیوه تمرینی‌اش در زمان ابتلا هم صحبت کرد: در مدت زمانی که به کرونا مبتلا شده بودم، از طریق آقای مهدی خباز (مربی بدنساز) کارهایم را پی‌گیری می‌کردم و تمریناتم را در منزل انجام می‌دادم تا از تیم عقب نمانم. در این مدت آقای خباز کمک زیادی به من کرد تا بتوانم آمادگی بدنی‌ام را حفظ کنم.
او نتایج احتمالی ایران در لیگ ملت‌ها و المپیک را هم این‌طور پیش‌بینی کرد: بچه‌ها برای حضور در المپیک از انگیزه بسیار بالایی برخوردار هستند. به همین دلیل در لیگ ملت‌ها به عنوان یک تورنمنت تدارکاتی (البته نه دست‌گرمی) شرکت کرده و برای نتیجه گرفتن به میدان می‌رویم تا برای حضور در المپیک آمادگی کامل را کسب کنیم و بتوانیم مقابل رقبایمان حرفی برای گفتن داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار