نماز عید سعید فطر در سراسر کشور برگزار شد

نمازگزاران در تهران بعد از نماز عید، در حمایت از مردم مظلوم فلسطین از دانشگاه تهران به سمت میدان فلسطین راهپیمایی کردند

تهران (پانا) - مردم مومن ایران اسلامی پس از یک ماه روزه‌داری، صبح امروز نماز عید سعید فطر را با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مساجد، بقاع متبرکه و امامزادگان مطهر و فضاهای باز اقامه کردند.

کد مطلب: ۱۱۸۴۶۵۶
لینک کوتاه کپی شد
نماز عید سعید فطر در سراسر کشور برگزار شد

نماز عید سعید فطر در شهر‌های قرمز و نارنجی در فضای باز و در شهر‌های زرد و آبی براساس طرح مدیریت هوشمند در مصلی‌ها و مساجد اقامه شد.

هموطنان پس از یک ماه مهمانی خدا، از اولین ساعات صبح امروز با حضور در محوطه باز مساجد، بقاع متبرکه و حرم‌های مطهر از پیر و جوان و زن و مرد صفوف نماز را منطبق با شیوه‌نامه‌های بهداشتی تشکیل دادند و نماز عید فطر در سراسر کشور باشکوه و جلوه خاصی اقامه شد.

مردم جهت شرکت در نماز عید سعید فطر ماسک و وسایل شخصی مورد نیاز مانند سجاده، مهر، تسبیح و ... را به همراه دارند.

معاون سازماندهی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور نیز از افراد با بیماری‌های زمینه‌ای و علائم بیماری درخواست کرد از حضور در نماز پرهیز کنند.

مراسم نماز عید سعید فطر در تهران از مسجد امام حسین علیه السلام و به امامت حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی‌فرد برگزار شد. همچنین مراسم نماز عید در مسجد مقدس جمکران نیز به امامت آیت‌الله خاتمی برگزار شد.

همچنین نماز عید سعید فطر در فضای باز دانشگاه تهران نیز به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

در تهران اما نمازگزاران بعد از نماز عید، در حمایت از مردم مظلوم فلسطین از دانشگاه تهران به سمت میدان فلسطین راهپیمایی کردند. در این راهپیمایی اقشار مختلف مردم در قالب نمازگزاران اعم از پیر و جوان و کودک و همچنین شماری زیادی از دانشجویان با سر دادن شعارهای الله اکبر و مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل به نشانه حمایت از مردم مظلوم فلسطین به سمت میدان فلسطین راهپیمایی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار