در آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان:

کسب رتبه اول کشوری در رشته دکلمه‌خوانی

بهارستان دو(پانا)- دانش‌آموز پایه یازدهم هنرستان جواد موفقیان آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان در رشته دکلمه‌خوانی برای امام زمان(عج) رتبه اول کشوری را به دست آورد‌.

کد مطلب: ۱۱۸۴۶۳۸
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه اول کشوری در رشته دکلمه‌خوانی

روح الله چراغی، معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان بیان کرد: محمدرضا غفوری یکی از دانش‌آموزان خوش‌ذوق و بااستعداد این منطقه است.

او افزود: ما در مسابقات فرهنگی هنری و یا قرآن، عترت و نماز، نمایندگان بسیار زیادی از ناحیه دو بهارستان در مراحل استانی و کشوری داشتیم که رتبه‌ برتر اول و دوم را کسب کردند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان تصریح کرد: یکی از راه‌های موفقیت در رشته‌های مربوط به خوانش متن، سرود، و... در اولین گام تقویت قدرت بیان و دومین گام بالا بردن اعتماد به نفس است که باعث پیشرفت می‌شود.

چراغی همچنین از زحمات مربیان و معاونین پرورشی مدارس برای پرورش استعدادهای دانش‌آموزان و هدایت آنان به مراحل بالاتر تشکر کرد.

او بیان کرد: محمدرضا غفوری دانش‌آموز پایه یازدهم هنرستان جواد موفقیان آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان در رشته دکلمه‌خوانی برای امام زمان(عج) توانست رتبه اول کشوری را به دست آورد‌.

خبرنگار دانش‌آموز: زکیه فعله گری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار