محمد برزگر در گفت‌وگو با پانا

استقلال برنده دربی 95 نباشد از کورس قهرمانی خارج می‌شود؛ پرسپولیس نشان داده هر وقت خودش بوده بازی را برده است

با مهره‌هایی که پرسپولیس و استقلال دارند دربی زیبایی در راه است / برد و باخت پیش از دربی تأثیری در بازی ندارد / پرسپولیس بازی را خوب اداره کند با ۲ گل برنده خواهد شد

تهران (پانا) - پیشکسوت پرسپولیس که این روزها سرمربیگری تیم جوانان این باشگاه را بر عهده دارد معتقد است با تفکراتی که یحیی گل محمدی و فرهاد مجیدی دارند و همچنین مهره‌های حاضر در دو تیم، می‌توان پیش‌بینی کرد که دربی 95 بازی زیبایی خواهد بود.

کد مطلب: ۱۱۸۴۶۳۶
لینک کوتاه کپی شد
استقلال برنده دربی 95 نباشد از کورس قهرمانی خارج می‌شود؛ پرسپولیس نشان داده هر وقت خودش بوده بازی را برده است

محمد برزگر در گفت‌وگو با پانا درباره دربی 95 که قرار است عصر جمعه برگزار شود، اظهار داشت: « قبل از دربی دو تیم بازی پرفشاری را داشتند و مقابل تیم‌های اصفهانی قرار گرفتند. درست است که دو تیم بدون گرفتن 3 امتیاز پا به دربی می‌گذارند اما این اصلاً در روحیه روز بازی آن‌ها تأثیر ندارد. الآن شرایط دو تیم خوب است و همه منتظرند تا یک بازی خوب و تماشاگرپسند از دو تیم ببینند. به نظرم شرایط تیمی استقلال هم نسبت به ابتدای فصل خیلی خوب شده و آنها در آسیا هم عملکرد خوبی داشتند. در مقابل پرسپولیس هم نشان داده در بازی‌های بزرگ خوب بازی می‌کند. »

وی ادامه داد: « امیدوارم این بار یحیی گل محمدی طلسم دربی را بشکند و در کنار ارائه بازی زیبا بتواند 3 امتیاز حیاتی و حساس این دیدار را از آن خود کند. این برد در ادامه به تیم‌ها روحیه می‌دهد و می‌تواند کارشان را راحت‌تر کند. البته برای هیچ کدام از تیم‌ها بازی آسان نیست و شرایط دو تیم در روز مسابقه مهم است. انشالله این دربی بدون حاشیه و با نمایش خوب دو تیم همراه باشد و در نهایت پرسپولیس از این میدان سخت بتواند با 3 امتیاز خارج شود. »

مربی تیم جوانان پرسپولیس درباره حساسیت‌های دربی تهران گفت: « همیشه دربی حساسیت خودش را دارد و بازیکنان هفته‌ها قبل به این بازی فکر می‌کنند. هرکس دوست دارد بهترین عملکردش را مقابل رقیب داشته باشد. هواداران هم از این بازی بزرگ استقبال می‌کنند و همیشه برایشان هیجان و جذابیت دارد. برخی هواداران این‌قدر روی برد دربی حساس‌اند که حاضرند تیمشان قهرمان نشود اما دربی را ببرد. این نشان می‌دهد که تیمی نمی‌خواهد به راحتی بازنده شود و 3 امتیاز به رقیب بدهد. قطعاً این دیدار هم مثل بقیه دربی‌ها حساسیت دارد به خصوص اینکه استقلال از لحاظ امتیازی عقب‌تر از پرسپولیس است و می‌خواهد با گرفتن 3 امتیاز خودش را نزدیک کند. به نظرم اگر تیم حریف این بازی را از دست بدهد، تقریباً از کورس قهرمانی خارج می‌شود. به همین دلیل شک نکنید که آنها برای برد و گرفتن 3 امتیاز تلاش می‌کنند. »

پیشکسوت پرسپولیس تأکید کرد: « اما پرسپولیس می‌داند که نباید دیگر امتیاز از دست بدهد. برای قهرمان شدن باید تک تک امتیازها را بچه‌ها بگیرند. درست است که دربی بازی مهمی است و شاید حساسیت بالا باعث شود بازیکنان کیفیتشان تحت تأثیر قرار بگیرد اما این تیم نشان داده هر وقت خودش باشد، می‌تواند بازی را ببرد. معتقدم اگر بچه‌ها بتوانند بازی را خوب مدیریت کنند می‌توانند استقلال را با 2 گل اختلاف شکست دهند. تیم ما از لحاظ نفرات خیلی خوب است و بازیکنان ما در شرایط خیلی خوبی قرار دارند. عملکرد بازیکنان در لیگ قهرمانان آسیا هم نشانگر آمادگی آنها بود و امیدوارم روز دربی روز خوبشان باشد. هر تیمی کمترین اشتباه را داشته باشد می‌تواند برنده شود. تیمی اگر می‌خواهد برنده شود باید از تک موقعیت‌ها استفاده کند و به گل برسد. زدن گل زودهنگام کار را راحت می‌کند و تیمی که گل می‌خورد تحت فشار روحی روانی قرار می‌گیرد. »

محمد برزگر در ادامه دربی 95 را دربی زیبایی پیش‌بینی کرد و گفت: « با شناختی که از یحیی گل محمدی و فرهاد مجیدی داریم و نفراتی که دو تیم دارند، امیدوارم فوتبال هجومی و زیبایی ببینیم. شک نکنید این دربی جذاب می‌شود و دو تیم فوتبال بازی خواهند کرد. انشالله حواشی این بازی کیفیت بازیکنان را تحت تأثیر قرار ندهد و بازی قشنگی ببینیم. بعد از مدت‌ها هواداران دنبال دیدن یک نمایش خوب از دو تیم در دربی هستند. شکست استقلال پیش از دربی اصلاً نمی‌تواند ملاک ضعیف شدن این تیم باشد، برد و باخت قبل از دربی اصلاً تأثیری ندارد. انگیزه‌ای که دربی به تیم‌ها می‌دهد، غیر قابل وصف است. من سال‌ها این بازی را تجربه کردم. باید دید شرایط بازیکنان و تیم‌ها در روز بازی چطور است. »

سرمربی جوانان پرسپولیس در پایان گفت: « با همه این حرف‌ها معتقدم پرسپولیس شانس بیشتری برای شکست دادن استقلال دارد. فقط بازیکنان ما باید در زدن ضربات آخر دقت بیشتری داشته باشند. همان‌طور که گفتم پرسپولیس با اختلاف 2 گل این بازی را می‌برد. شک نکنید برد در این بازی برای پرسپولیس هم اهمیت زیادی دارد چون نمی‌خواهد از سپاهان عقب بیافتد. علاوه بر حساسیت دربی، این بازی برای لیگ هم اهمیت دارد و تیم‌هایی که دنبال قهرمانی و کسب سهمیه هستند هم از نتیجه آن تأثیر می‌گیرند. »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار