تشریح برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی آموزش و پرورش اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - سازمان دانش‌آموزی از جمله نهادهایی است که می‌تواند زمینه رشد دانش‌آموزان را فراهم کند و در زیست‌بوم جدید ناشی از شیوع بیماری کرونا، سازمان دانش‌آموزی می‌بایست دانش‌آموزانی با کسب مهارت‌های اجتماعی را تربیت کند.

کد مطلب: ۱۱۸۴۳۶۲
لینک کوتاه کپی شد
تشریح برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی آموزش و پرورش اسلامشهر

الهام حیدری مسئول سازمان دانش‌آموزی آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر در گفت و گو با پانا، ضمن تبریک سالروز تأسیس سازمان دانش‌آموزی اظهار کرد: نظام تعلیم و تربیت نیازمند خلاقیت جامعه دانش‌آموزی است و باید تدبیری اندیشیده شود تا ایده‌های دانش آموزان به‌صورت منسجم به دست متولیان امور برنامه‌ریزی نظام تعلیم و تربیت برسد.

او در ادامه افزود: سازمان دانش‌آموزی از جمله نهادهایی است که می‌تواند زمینه رشد دانش‌آموزان را فراهم کند و در زیست‌بوم جدید ناشی از شیوع بیماری کرونا، سازمان دانش‌آموزی می‌تواند دانش‌آموزانی با کسب مهارت‌های اجتماعی را تربیت کند.

حیدری تصریح کرد: سازمان دانش‌آموزی آموزش و پرورش اسلامشهر در طول یک‌سال گذشته با همراهی مدیر،معاون پرورشی و تربیت‌بدنی و مسئولان آموزش و پرورش منطقه، مدیران و معاونین پرورشی و تربیت‌بدنی واحدهای آموزشی توانست به موفقیت‌های عالی در سطح منطقه، استان و کشوری دست پیدا کند.

او در رابطه با فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی آموزش و پرورش اسلامشهر بیان کرد: ثبت 14000نفر مربی و دانش‌آموز در سامانه پیشتازان، کسب 18 رتبه کشوری در پاسخگویی به بخشنامه زنگ کرونا،برگزاری شورا و مجلس دانش‌آموزی، جشن‌عاطفه‌ها،کسب رتبه استانی مانور زلزله، ارسال 323 اثر به جشنواره لاله‌های روشن، کسب 9 رتبه استانی دانش‌آموزی در جشنواره تابستان شاد بخش از فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی منطقه است.

مسئول سازمان دانش‌آموزی اداره آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر تصریح کرد: همچنین تولید کانال پیشتازان منطقه با 5000 نفر عضو و اجرای مسابقات چالشی بین دانش‌آموزان به همراه اهدای جوائز، آموزش محتوای تشکیلاتی، آموزش مربیان مجمع پیشتازان به صورت مجازی، بارگذاری کلیپ‌های مناسبتی، جهت دانش‌آموزان و مربیان تشکیلات پیشتازان، راه‌اندازی 29 مدرسه تمام تشکیلاتی، کسب رتبه اول استانی در مناظره پسران، کسب رتبه‌های برتر درجشنواره‌ مدادآبی (روزدرختکاری، سپاس مربی وجشن نیکوکاری) و یاوران انقلاب را در کارنامه فعالیت‌های خود داریم.

او در رابطه با خبرگزاری پانا شهرستان اسلامشهر نیز تاکید کرد: با همراهی خوب مسئول پانا در اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان و رابط خبری در منطقه، خبرنگاران دانش‌آموز دوره‌های خبری را طی کردند و اکنون در سطح شهرستان فعال هستند.

خبرنگاردانش‌آموز: محدثه صمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار