توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شهرستان دماوند

دماوند(پانا)- 1000 بسته معیشتی توسط اداره اوقاف و امور خیریه جهت توزیع بین نیازمندان و اقشار کم درآمد شهرستان دماوند تهیه شد.

کد مطلب: ۱۱۸۴۳۲۹
لینک کوتاه کپی شد
توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان  شهرستان دماوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان تهران، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دماوند گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه پیرو فرامین مقام معظم رهبری در پی تهیه بسته‌‌های یمعیشتی و کمک‌های مومنانه پنجمین مرحله از بسته‌های معیشتی را در سطح شهرستان تهیه کرده که تاکنون بالغ بر 5000 بسته معیشتی شده است.

امیر حسین روان در ادامه بیان کرد: اداره اوقاف اولین کمک مومنانه در سال 1400 را با تهیه 1000 بسته معیشتی به ارزش هر بسته بیش از 500 هزار تومان در سطح شهرستان دماوند آغاز کرد.

او افزود: این بسته‌ها شامل مواد غذایی اولیه و ضروری خانوار از قبیل برنج، حبوبات، روغن و اقلام مورد نیاز ضروری خانواده‌ها از محل اعتبارات موقوفه شهرستان که برای امر خیر و کمک به نیازمندان هست تهیه شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دماوند تاکید کرد: امیدواریم با کمک مسئولان و خیران منطقه نسبت به توزیع عادلانه این بسته‌ها در بین نیازمندان واقعی شهرستان اقدام کنیم و این حرکت پسندیده را همچون مولای متقیان حضرت علی (ع) همیشه ادامه دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار