رئیس مرکز توسعه و پیشگیری درمان اعتیاد بهزیستی کشور:

ضرورت حمایت خیران در رابطه با کمک به مرکز درمان زخم باز احسان ورامین

ورامین(پانا)- رئیس مرکز توسعه و پیشگیری درمان اعتیاد بهزیستی کشور به همراه مدیرکل دفتر پیشگیری و درمان اعتیاد از مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب معتادین متجاهر ماده ۱۶ احسان شهرستان ورامین دیدن کردند.

کد مطلب: ۱۱۸۴۳۰۸
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت  حمایت  خیران در رابطه با  کمک به مرکز درمان زخم باز احسان ورامین

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، فاطمه رضوان مدنی، رئیس مرکز توسعه و پیشگیری درمان اعتیاد بهزیستی کشور با بیان اینکه فعالیت در این حوزه، ارزش معنوی و وجدانی بسیار بالایی دارد و از مسائل مالی و اقتصادی مجزاست، بیان کرد: فعالیت در این زمینه بسیار سخت و البته ارزشمند است و نیازی به بازگو کردن ندارد، زیرا ملموس و قابل مشاهده است.

او با بیان راه حل برای اداره کردن بهتر و مطلوب مرکز احسان خاطرنشان کرد: از آنجایی که با انسان‌هایی طرف هستیم که در زندگی دچار اشتباه شده‌اند و در قبال آنها مسئولیت داریم باید تلاش کنیم تا در شرایطی مطلوب، دوره حضور در این مرکز را بگذرانند.

او افزود: باید با رایزنی و اهتمام جدی از ظرفیت و توان بالای خیران منطقه، اتحادیه‌های صنفی و صاحبان داروخانه‌ها برای تأمین هزینه‌های جاری، البسه و پوشاک و داروهای مورد نیاز استفاده بهینه کرد و با اصلاح نگاه مردم، زمینه‌ساز ارتقاء مسائل اجتماعی شویم و باید تلاش کنیم توان مشارکتی خیران به کمک مرکز درمان احسان بیاید.

رئیس مرکز توسعه و پیشگیری درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه بازرسی و بازدید از این مجموعه‌ها کمک شایانی به خدمات‌دهی به مددجویان می‌کند، گفت: بازدید، جریانی تعاملی و دو سویه است که طرفین از آن سود می‌برند و در سایه انجام صحیح آن، مشکلات و موانع مرتفع می‌شوند.

رضوان مدنی با تأکید بر ضرورت رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، تصریح کرد: باید با سرلوحه قرار دادن موازین بهداشتی، زمان حضور مددجویان در مرکز را به نحوی مطلوب مدیریت کرد تا افراد در زمان ترخیص، در شرایطی ایده‌آل به جامعه باز گردند.

در این بازدید، معاون توسعه و پیشگیری بهزیستی استان تهران و رئیس اداره بهزیستی شهرستان ورامین نیز حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار