معاونت پرورشی و فرهنگی شهر تهران:

قرآن و‌ نماز راه نجات انسانهاست

تهران(پانا)- مجتبی ولی پوری، در مراسم اختتامیه مسابقات قرآن، عترت، نماز و محفل انس با قرآن کریم منطقه ۱۷، انس با قرآن و نماز را راه نجات همه ما دانست.

کد مطلب: ۱۱۸۴۲۸۲
لینک کوتاه کپی شد
قرآن و‌ نماز راه نجات انسانهاست

مراسم اختتامیه مسابقات قرآن، عترت، نماز و محفل انس با قرآن کریم منطقه ۱۷، با حضور مجتبی ولی پوری، نعیمی؛ رییس اداره قرآن، عترت و نماز شهر تهران، مهدی نیکبخت؛ مدیر آموزش و پرورش، طاهره پورمحمود؛ معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه، اعضای شورای معاونت و جمعی از مدیران و دانش آموزان برگزیده به صورت زنده از طریق شبکه ملی شاد معاونت پرورشی و نمایشگاه مجازی منطقه ۱۷ برگزار شد.

ولی پوری، معاونت پرورشی و فرهنگیشهر تهران، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تبریک پیشاپیش عید سعید فطر گفت: خداوند را شاکریم که توفیق حضور در این محفل قرآنی و معنوی را به ما عنایت کرد. از تلاش ها و پشتیبانی های مدیریت منطقه ،معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه در امور پرورشی و تربیتی تقدیر و تشکر می کنیم.

وی افزود: پروردگار به بندگان خود قول می دهد که هیچ وقت انسان صالح در بن بست قرار نمی گیرد. خداوند سرپرست بندگان خود می باشد و شرط این سرپرستی،قدم گذاشتن و ثابت قدم ماندن در مسیر عبودیت می باشد .قرآن سپری محکم برای مصون ماندن نسل جوان از آسبب های اجتماعی جامعه است .در پناه قرآن همه موفقیت ها برای دنیا و آخرت ما انسان ها حاصل خواهد شد.

وی در ادامه افزود: ولی و سرپرست ما خدایی است که کتاب قرآن را برای قانون و برنامه زندگی اورده و خوو سرپرست ما است. و چه چیزی بهتر از این که در راه قرآن قدم برداریم و قران ضامن ما است و باید بکوشیم که خداوند ما را از بندگان صالح خود قرار دهد.

ولی پوری در ادامه افزود: راه نجات دانش آموزان در این دوره پرخطر در فضای مجازی راهی جز پناه بردن به قرآن و نمار نیست تا مانع انحراف دانش‌آموزان شود.

در این جلسه معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه۱۷، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات و خیر مقدم به حاضرین برای برگزیدگان مسابقات آرزوی توفیق و تبریک گفت. و در ادامه گزارش برگزاری سی و نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز را ارائه کرد.

در این مراسم تجلیل به دلیل محدودیت های شرایط کرونایی، تعداد محدودی از دانش آموزان برگزیده مرحله منطقه ای سی و نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز و همکاران فرهنگی برگزیده استانی مسابقات قرآن صورت حضوری تجلیل شد و بقیه همکاران و دانش آموزان مراسم را به صورت مجازی از شبکه شاد دنبال کردند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار