مدیر حوزه آموزش نیروی انسانی سازمان خبر داد

پیش‌بینی برگزاری ۴۲ دوره ضمن خدمت برای همکاران آموزش و پرورش استثنایی

تهران (پانا) - مدیر حوزه آموزش نیروی انسانی سازمان آموزش و پرورش استثنایی از پیش‌بینی برگزاری ۴۲ دوره ضمن خدمت کشوری برای همکاران آموزش و پرورش استثنایی در سال جاری خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۸۴۲۵۹
لینک کوتاه کپی شد
پیش‌بینی برگزاری ۴۲ دوره ضمن خدمت برای همکاران آموزش و پرورش استثنایی

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی، نسیم عزیزی با اعلام این خبر به تشریح فعالیت های سال گذشته حوزه آموزش نیروی انسانی پرداخت و گفت: در سال ۱۳۹۹ تعداد ۲۶ دوره تخصصی ضمن خدمت کشوری ویژه کارکنان آموزش و پرورش استثنایی شامل مدیران مدارس، معلمان و کارشناسان ادارات برگزار شد.

وی افزود: این تعداد دوره به میزان ۶۰۸ ساعت و برای ۶ هزار و ۱۹۸ نفر از همکاران برگزار شد و ۱۱۶ هزار و ۸۹۲ نفر ساعت در این دوره ها آموزش دیدند.

عزیزی با بیان اینکه علاوه بر برگزاری دوره های ضمن خدمت، کارگاه های آموزش زبان اشاره، خط بریل و آموزش مهارت های چندگانه به معلمان نیز در استان ها برگزار شد، افزود: ۲۲۸ کارگاه آموزشی در سطح کشور شامل ۱۱۱ کارگاه آموزش زبان اشاره به میزان هر دوره ۴۰ ساعت، ۷۴ کارگاه آموزش خط بریل به میزان هر دوره ۴۰ ساعت و ۴۲ کارگاه ۱۲۰ ساعته آموزش مهارت های چندگانه در سال گذشته در استان ها و با نظارت سازمان برگزار شد.

وی تصریح کرد: این کارگاه ها‌ ۸ هزار و ۲۳۵ نفر از معلمان، والدین، نیروهای اداری و کارکنان سایر دستگاه های اجرایی را تحت پوشش قرار داد.

عزیزی در پایان گفت: اهداف پیش بینی شده برای دوره های ضمن خدمت در سال گذشته ۱۵۱ درصد تحقق یافت و برای اولین بار در سال گذشته، سامانه اختصاصی آموزش های مجازی ضمن خدمت برای پرسنل آموزش و پرورش استثنایی راه اندازی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار