رئیس کل دادگستری استان زنجان:

پرونده های مهم و کثیر الشاکی دادسرای زنجان هرچه سریعتر تعیین تکلیف شوند

زنجان (پانا) - رئیس کل دادگستری استان زنجان، در ادامه بازدید از حوزه های قضایی استان با حضور در دادسرای زنجان ضمن بازدید از بخشهای مختلف این مجموعه در دیدار و جلسه ای که با حضور دادستان مرکز استان و معاونان وی برگزار شد اعلام کرد که هدف از این حضور بررسی مسائل و مشکلات این مجموعه و تعیین تکلیف پرونده های مهم و معوق است.

کد مطلب: ۱۱۸۴۲۵۳
لینک کوتاه کپی شد
پرونده های مهم و کثیر الشاکی دادسرای زنجان هرچه سریعتر تعیین تکلیف شوند

به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان زنجان، حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی با قدردانی از زحمات و تلاشهای همکاران قضایی و اداری دادسرای زنجان افزود: الحمدلله اقدامات بسیار خوبی در دادسرای زنجان در راستای حفظ حقوق بیت المال، حقوق عامه و رسیدگی به پرونده های مهم انجام شده است، اما با این اوصاف این اقدامات کافی نیست و بایستی اقدامات موثرتری جهت دستیابی به اهداف و سیاستهای قوه قضاییه انجام شود.

رئیس شورای قضایی استان اظهار کرد: در موضوع جرایم مواد مخدر و ورودی زندانیان در این موضوع به زندان ، شاهد افزایش زندانی هستیم که بایستی در کنار مبارزه با فساد این موضوع مورد اهتمام جدی قرار گیرد و با انجام اقدامات پیشگیرانه این روند افزایش را کاهش داد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان به موضوع پرونده های مهم و خاص دادسرای زنجان اشاره کرد و گفت: بایستی با همت کارکنان قضایی و اداری دادسرای زنجان ، رسیدگی به این پرونده ها باسرعت و دقت انجام و تعیین و تکلیف شوند تا در آینده نه چندان دور شاهد وجود این پرونده ها نباشیم.

رئیس شورای قضایی استان زنجان بر بازدید مستمر قضات دادسرا از زندان و دیدار چهره به چهره با زندانیان تاکید کرد و افزود: حضور با برنامه و هدفمند قضات در جهت حل مسائل و مشکلات زندان و زندانیان امری لازم و ضروری است.

حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی با بیان اینکه استفاده از مجازات های جایگزین حبس در جرایم کم اهمیت از جمله زندانیان رای باز یا نیمه باز برای اشتغالزایی و رسیدگی به امورات و معیشت خانواده زندانیان مورد توجه قرار گیرد تا از آسیب های بعدی پیشگیری شود.

عالیترین مقام قضایی استان زنجان توجه به سیره نبوی در انجام کارها را مورد تاکید قرار داد و افزود: سیره نبوی را به نحو احسن انجام دهیم، به عبارتی اگر دیدید کسی ناتوان از پرداخت دین است به او مهلت دهیم، سخت گیری نکنیم و امیدواریم با عمل به آموزه های دینی هیچ محکوم مالی در زندان نداشته باشیم.

لازم به ذکر است در این جلسه پرونده های مهم و خاص مطرح در دادسرای زنجان با حضور قضات رسیدگی کننده مورد به مورد بررسی و تدابیر لازم اتخاذ شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار