در پیام تبریک مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت سالروز سازمان آمده است :

سازمان دانش آموزی بستری مناسب برای مشارکت نسلی شاداب و توانمند در عرصه های مختلف کشور فراهم آورده است

یاسوج (پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۱۸۴۲۰۷
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش آموزی بستری مناسب برای  مشارکت نسلی شاداب و توانمند در عرصه های مختلف کشور فراهم آورده است

سید نظام مرادی به مناسبت ۲۱ اردیبهشت سالروز تأسیس سازمان دانش آموزی پیامی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

خدای مهربان را تقدیس و ستایش سزاست که خوان کرمش را به وسعت پهن دشت گیتی گسترانید، تا عالمین از لطف و رحمت واسعه اش متنعم شوند.

همه پیشرفت های معنوی و مادی بشر ریشه در تربیت او دارد که از منبع زلال ایمان، معرفت، تعهد و ایثار سیراب می شوند.

بی شک سازمان دانش آموزی دارای نقش و جایگاه والایی در تربیت اجتماعی دانش آموزان عزیز میهن اسلامی است و اهمیت آن زمانی متجلی می شود که با اهداف و برنامه های پیش روی خود بستری مناسب برای بسط مشارکت نسلی متعهد، متدین، شاداب و توانمند در عرصه های مختلف انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی فراهم آورد. این سازمان به مثابه بازویی توانمند برای معاونت پرورشی و تربیتی آموزش و پرورش در زمینه سازی تعلیم و تربیت اسلامی دانش آموزان و کسب فضایل اخلاقی، مهارتی، اجتماعی و کمالات انسانی است.

با تبریک سالروز تأسیس این سازمان پویا، از همت والا و مساعی خالصانه همه تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت تشکر و قدردانی می نامیم و امیدوارم ضمن استعانت از خدای سبحان و تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج)، با رهنمودهای مقام معظم رهبری، اهتمام ویژه همه مسئولان در داخل و خارج آموزش و پرورش شاهد نقش آفرینی محوری این تشکل بزرگ دانش آموزی در سازماندهی و تقویت فعالیت های اثرگذار تربیتی در عرصه های آموزش مهارت های اجتماعی، فعال سازی سامانه های تربیت نیرو به ویژه مجامع دانش آموزی و تشکل پیشتازان، خبرگزاری دانش آموزی پانا و مجلس دانش آموزی باشیم و گام های موثر و ارزشمندی در اعتلای نظام تعلیم و تربیت کشور برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار