رسالت سازمان دانش آموزی، تقویت مهارت اجتماعی دانش آموزان 

بیرجند(پانا) ـ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: تقویت مهارت های زندگی فردی و اجتماعی دانش آموزان و تربیت انسان تمام ساحتی ، مهم ترین رسالت سازمان دانش آموزی به شمار می رود.

کد مطلب: ۱۱۸۴۱۹۷
لینک کوتاه کپی شد
رسالت سازمان دانش آموزی، تقویت مهارت اجتماعی دانش آموزان 

محمد عالی واقعی، پیش از ظهر امروز در جمع اعضای سازمان دانش آموزی استان، اظهار کرد: ، وظیفه اصلی سازمان دانش آموزی، تربیت اجتماعی دانش آموزان است.

وی؛ ضمن قدر دانی از زحمات و تلاش های مدیر و کارشناسان سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی تصریح کرد: دو کلید واژه مربی و دانش آموز محور اصلی است که تمام برنامه‌های سازمان دانش آموزی استان حول محور آن می چرخد.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با بیان این که همه برنامه‌های سازمان دانش آموزی باید با هدف غنی سازی اوقات فراغت دانش آموز صورت گیرد، عنوان کرد: تلاش و هدف تمام نیروها و همکاران سازمان دانش آموزی تقویت اجتماعی دانش آموزان است.

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی،با بیان اینکه سازمان دانش آموزی یک نهاد عمومی غیردولتی است، خاطر نشان کرد: سازمان دانش‌آموزی ظرفیت‌های بالایی برای حل مشکلات آموزش‌وپرورش دارد لذا باید بیش‌ازپیش از این ظرفیت بهره‌مند شویم.

این مقام مسئول در آموزش و پرورش خراسان جنوبی، اجرای سند تحول را مهم‌ترین برنامه آموزش‌وپرورش دانست و افزود: براساس این سند مهم‌ترین کارکرد ما تربیت است که باید با مهارت‌های دینی، اخلاقی،و اجتماعی همراه باشد.

به گفته واقعی، از آنجایی که مهم‌ترین مأموریت سازمان دانش‌آموزی تربیت اجتماعی است؛ لذا باید چشم‌انداز آن را مشخص و تلاش کنیم خروجی‌هایی متناسب با آن اهداف را داشته باشیم تا مبادا در انجام فعالیت‌ها کیفیت را فدای کمیت کنیم، لذا باید دانش‌آموز را برای فعالیت‌های مشارکت محور آماده کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار