رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران:

شهروندان تهرانی انتظار رسیدگی بدون اغماض تخلفات در شهرداری تهران را دارند

تهران (پانا) - رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران به لزوم اجرای جزء ۱۲ و ۱۳ بند الف مصوبه گزارش حسابرسی سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران برای سال مالی منتهی به 29 اسفند 93 تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۴۱۵۰
لینک کوتاه کپی شد
شهروندان تهرانی انتظار رسیدگی بدون اغماض تخلفات در شهرداری تهران را دارند

مجید فراهانی، در دویست و نود و سومین جلسه شورا گفت: رعایت قانون و اجرای مصوبات شورا مهم ترین انتظار اعضا شورا از شهردار و مدیران شهرداری تهران است تا با رعایت و اجرای دقیق و به موقع مصوبات شورا زمینه اداره هر چه بهتر شهر و شهرداری تهران فراهم شود.

وی افزود: بر همین اساس و به منظور تاکید بر اجرای دقیق و به موقع تکالیف قانونی به‌ عنوان نماینده مردم شریف تهران در اجرای بند 3 ماده 80 قانون شوراهای اسلامی کشور،درباره لزوم « اجرای جزء 12 و 13 بند الف مصوبه گزارش حسابرسی سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران برای سال مالی منتهی به 29/12/1393 » تذکر می دهم.

فراهانی تاکید کرد: شورای اسلامی شهر تهران در اجرای بند ج ماده 44 آیین نامه مالی شهرداریها و بند 30 ماده 80 قانون شوراهای اسلامی کشور گزارش حسابرسی سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران برای سال مالی منتهی به 29/12/1393 را در 241 جلسه علنی خود بررسی و تصویب کرد. بر اساس این مصوبه شهرداری تهران موظف شده بود با عنایت به عدم تسلیم اظهارنامه مالیاتی سال 1393 از سوی مدیران وقت سازمان که سبب ایجاد بدهی مالیاتی برای سازمان شده است و تخلف مدیران وقت از اجرای تبصره دوم ماده 119 قانون مالیات‌های مستقیم، پرونده متخلفین را به هیئت رسیدگی به تخلفات اداری شهرداری تهران ارسال کرده تا برابر مقررات با ایشان برخورد شود، لازم است گزارش نتیجه اقدامات به شورای اسلامی شهر تهران ارائه گردد.

وی گفت: نسبت به معرفی مدیران وقت سازمان که در انجام وظایف قانونی تعلل و یا اقدام غیر قانونی مرتکب شده‌اند به دستگاه قضایی اقدام شود.

عضو شورای شهر تهران عنوان کرد: متاسفانه تا کنون شاهد اقدام برای اجراء این تکالیف از سوی شهرداری تهران نبوده ایم که شایسته است اقدام لازم از سوی شهرداری در اسرع وقت صورت گیرد.

فراهانی گفت: شهروندان معزز تهرانی از مدیریت شهری انتظار رسیدگی بدون اغماض به تخلفات در شهرداری تهران را دارند که لازم است در پاسخ به مطالبه شهروندان، جناب آقای دکتر حناچی؛شهردار تهران برای اجرای تکالیف مقرر در مصوبات گزارشات حسابرسی در اسرع وقت اقدام لازم را به عمل آورند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار