«برزخ زمین» منتشر شد

تهران (پانا) - رمان علمی تخیلی «برزخ زمین» نوشته هاشم افتخار با نگاهی ضد نژادپرستانه به هویت واقعی انسان‌ها در انتشارات مدرسه منتشر و روانه بازار نشر شد.

کد مطلب: ۱۱۸۴۱۰۶
لینک کوتاه کپی شد
«برزخ زمین» منتشر شد

به گزارش روابط عمومی انتشارات مدرسه، سیاره فضایی‌ها نابود شده و آنها به دنبال جایی برای زندگی کردن هستند که کره زمین را پیدا می‌کنند و در آنجا ساکن می‌شوند. اما گروه اکتشافی‌شان در فضا پخش می‌شوند تا یک سیاره قابل سکونت برای خود پیدا کنند و از کره زمین بروند. آنها در زمین به عنوان مهمان محرمانه و مخفی بودند تا این که متوجه می شوند بشر چه قدر خطرناک است.
داستان از جایی شروع می‌شود که این موجودات فضایی با زمینی‌ها روبرو می‌شوند و فکر می‌کنند اینجا کاری ندارند. آنها برای این که مشکلی برای زمینی‌ها ایجاد نشود خودشان را به شکل حشرات در می‌آورند. و یکی از آنها به شکل پرنده‌ریزی در حد زنبور عسل به جین که دختر رییس ستاد ارتش آمریکاست وصل می‌شود و از طریق این دختر سعی می‌کنند بین دو تا ابرقدرت آن موقع جنگ اتمی راه بیندازند که موفق هم می‌شوند. منتها در لحظات آخر همان موجود فضایی جلوی این جنگ را می‌گیرد.
مکان داستان‌گویی در جایی غیر از جغرافیای بومی ایران اتفاق می‌افتد به همین خاطر اسامی قهرمان‌های داستان غیر ایرانی است و این موضوع توانسته در فرایند قصه‌گویی اثر بگذارد.
رمان «برزخ زمین» با 248 صفحه و قیمت 50 هزار تومان در فروشگاه‌های سراسر کشور و همچنین فروشگاه اینترنتی انتشارات مدرسه در دسترس مخاطبان قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار