سازمان دانش آموزی دریای بیکران از مسائل تربیتی است

تهران(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران ضمن تبریک سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی  از مسئولین سازمان دانش آموزی و معاونین پرورشی و تربیت بدنی مناطق خواست که برای تقدیر از سایر مربیان و دانش آموزان در سطح مناطق اقدام کنند.

کد مطلب: ۱۱۸۴۰۱۸
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش آموزی دریای بیکران از مسائل تربیتی است

سید مجتبی هاشمی در حاشیه مراسم بزرگداشت سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی که به صورت مجازی برگزار شد، در گفت‌و‌گو با خبرنگار پانا گفت: سازمان دانش‌آموزی سازمانی پویا و چابک است که می‌تواند در حوزه مختلف تربیتی از جمله مباحث دینی و اعتقادی، فرهنگی، هنری، اجتماعی، اقتصادی،سیاسی، عقلانی، عاطفی و غیره، برای دانش‌آموزان برنامه و فعالیت تعریف و اجرا کند.
او با اشاره به این که سازمان دانش‌آموزی یک نهاد عمومی و غیر دولتی است، ادامه داد: خمیر مایه این سازمان دانش‌آموز است و از آنجایی که هر جا دانش‌آموز باشد، نشاط و پویایی و خلاقیت و آرمان‌گرایی نیز وجود دارد، می تواند متناسب با موقعیت‌های مختلف با پویایی و چابکی برنامه‌های متنوعی برنامه‌ریزی و اجرا کند.
هاشمی تاکید کرد: برای این که سازمان بتواند ماموریت‌های خود را به درستی انجام دهد باید در تمام مراحل تصمیم‌گیری، طراحی و برنامه‌ریزی و اجرای فعالیت‌های آن دانش‌آموزان حضور موثر و پررنگی داشته باشند. تشکل پیشتازان، مجلس دانش‌آموزی و خبرگزاری پانا زمینه مشارکت و حضور دانش‌آموزان در سازمان را فراهم می‌کند، بنابراین باید با راهبری مربیان پرتلاش، فعال و خلاق دانش‌آموزان به این تشکل‌ها جذب شوند و با اجرای برنامه‌های گوناگون در قالب این تشکل‌ها زمینه افزایش مهارتهای فردی زندگی و اجتماعی آنان فراهم شود.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل اموزش و پرورش شهرستانهای تهران از زحمات و تلاش های مربیان و دانش‌آموزان و کارکنان سازمان دانش‌آموزی در شرایط زیست بوم جدید تشکر کرد و گفت: در این مراسم هفتاد و پنج مربی و دوازده دانش‌آموز فعال و برگزیده و کارکنان سازمان دانش‌آموزی مناطق توسط سازمان دانش‌آموزی استان مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار